ارتقای دانش تخصصی در حوزه‌های میراث فرهنگی با همکاری جهاد دانشگاهی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد گفت: ارتقای دانش تخصصی و مهارت در حوزه‌های مختلف میراث فرهنگی از جمله اهداف اصلی همکاری با جهاد دانشگاهی است.

ارتقای دانش تخصصی در حوزه‌های میراث فرهنگی با همکاری جهاد دانشگاهیسید علیرضا سالار حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  با اشاره به امضای تفاهمنامه همکاری بین وزارت میراث فرهنگی و جهاد دانشگاهی، گفت: این همکاری به منظور ارتقای دانش تخصصی و توسعه مهارت کارکنان وزارت میراث فرهنگی از طریق برگزاری دوره‌های تخصصی و طراحی و اجرای آموزش‌های مورد نیاز انجام می‌شود.

او افزود: این دو نهاد در برگزاری کنگره ها، همایش ها، سمینار ها، نشست‌های علمی و کاربردی و تور‌های تخصصی با رویکرد علمی، آموزشی و ترویجی همکاری خواهند داشت.

سالار حسینی اظهار داشت: این همکاری همچنین در تولید محتوای علمی، آموزشی، فرهنگی و رسانه‌ای در راستای توسعه بخش‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مثل؛ تالیف، چاپ و نشر کتاب، مجلات علمی تخصصی، محصولات چندرسانه‌ای و دیجیتال، تولیدات خبری و محتوای آموزش الکترونیکی صورت می‌پذیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: حمایت از برگزاری رویداد‌های کارآفرینی و تاسیس کسب و کار‌های فناورانه در حوزه‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی از دیگر موضوع‌های همکاری این دو نهاد است.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.