نگاهی به عملکرد تیم ملی بسکتبال نوجوانان در تورنمنت مجارستان

تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان در تورنمنت مجارستان به عنوان سومی رسید.

نگاهی به عملکرد تیم ملی بسکتبال نوجوانان / آسمان خراشان ایرانیسوم تورنومنت مجارستان شدندبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان این روز‌ها در حال آماده سازی هر چه بهتر برای رقابت‌های قهرمانی آسیاست که قرار است در فروردین ۹۹ به میزبانی تهران برگزار شود. شاگردان آرزومندی این روز‌ها در غالب تیم بسکتبال مهرام در لیگ دسته اول مشغول بازی هستند و البته تعداد زیادی هم در دیگر تیم‌ها بازی می‌کنند.

بازی در کنار بزرگسالان توانسته کمک زیادی به نوجوانان کشورمان داشته باشد و شرایط آن‌ها را برای بازی‌های بزرگ آماده‌تر کند، آن‌ها علاوه بر این برنامه ریزی و تدارکات خاص همین چند روز پیش بود که برای حضور در تورنمنتی عازم مجارستان شدند.

آسمان خراشان نوجوان در این رقابت‌ها هم خوش درخشیدند و با ثبت آمار ۳ برد از ۴ بازی در نهایت به عنوان سومی این رقابت‌ها هم رسیدند، شاگردان آرزومندی در این راه موفق شدند تیم‌ بسکتبال آکادمی NBA، تیم بسکتبال رئال مادرید و تیم ملی مجارستان ب را شکست دهند و تدارکات خوبی را پشت سر بگذارند.

مسعود قاسمی مدیر تیم‌های ملی گفت: ملی پوشان برای آمادگی هر چه بهتر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از پانزدهم اسفند هم به اردو بروند و به صورت پیوسته تا مسابقات قهرمانی آسیا در تمرین باشند.


بیشتر بخوانید:پیگیری اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در تالار آزادی


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار