راه پرافتخار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با قوت ادامه دارد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا گفت: راه پرافتخار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با قوت ادامه می‌یابد و ملت شریف ایران همواره قدردان خون‌های پاک شهدا هستند.

راه پرافتخار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با قوت ادامه داردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران ارتشی سراسر کشور، گفت: ارتش در دوران رژیم شاهنشاهی حامی انقلاب و گوش به فرمان امام راحل (ره) بودند و شهیدان شیرودی، صیادشیرازی، فلاحی و دیگر شهدای بزرگوار در مسیر پیروزی انقلاب و سقوط رژیم تلاش بسیار کردند.
 
او ادامه داد: اولین شهدای انقلاب و پس از انقلاب از ارتش بودند و اوج درخشش ارتشیان در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی بود و به فرموده امام خمینی (ره) ارتشیان در نوک پیکان نبرد با دشمن تا به دندان مسلح بودند.
 
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر‌های پاک شهیدان سلیمانی، ابومهدی مهندس و دیگر شهدای مقاومت نشانه بارزی از آگاهی ملت بصیر و ولایت‌مدار ایران است و ملت شریف ایران همواره قدردان خون‌های پاک شهدای والامقام هستند؛ در میان مدافعان حرم بودند عزیزانی همچون شهیدان جودی‌ثانی و حججی که در راه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سر دادند.
 
آذریان افزود : اکنون باید در دهه مبارک فجر باید پاسدار خون شهدا باشیم و در روز ۲۲ بهمن که با چهلم شهید سلیمانی و یاران همراهش مصادف شده مشتی کوبنده‌تر از گذشته بر دهان دشمنان پلید بزنند، ۲۲ بهمن ۹۸ متفاوت‌تر از سال‌های قبل خواهد بود و پس از آن حماسه دوم اسفند را رقم خواهند زد و آنانی که حرف‌های احمقانه می‌زنند قدرشناس انقلاب نیستند و این مردم ضمن پیروی از، ولی فقیه با قدرت ادامه دهنده راه امام و شهدا خواهند بود.
 
او تصریح کرد: تاکنون سیلی‌های محکم زیادی بر دشمن زده‌ایم که آخرین مورد آن در تخریب پایگاه آمریکایی عین‌الاسد بود و اگر غلط دیگری بکنند این پاسخ کوبنده‌تر از قبل خواهد بود.
 
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا با اشاره به اینکه قبل از انقلاب از سرباز آمریکایی دستور تحمیلی دریافت می‌شد، اما اکنون تنها دستوردهنده ما مقام معظم رهبری و نایب بر حق امام زمان (عج) هستند، گفت: خداوند شاکریم که در شهر و استان امام رضا (ع) خادم مردم هستیم و به ملت شریف ایران قول می‌دهیم که تا آخرین قطره خون خود پاسدار این نظام و انقلاب هستیم و اجازه کوچکترین گستاخی‌ای به دشمنان نخواهیم داد.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.