افراد کم بضاعت طعمه وکیل قلابی شدند/فرد شیاد را شناسایی کنید

فردی که با معرفی خود به عنوان وکیل، از خانواده های کم بضاعت به بهانه تامین جهیزیه طعمه می کند هنوز دستگیر نشده است.

افراد کم بضاعت طعمه وکیل کلاهبردار شدند/فرد شیاد را شناسایی کنیدغلامرضا قنبری راد قاضی ویژه جرائم رایانه ای دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 7 مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: فرد شیادی با معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری در بین خانواده‌های کم بضاعت جلب اعتماد می‌کند.

او با بیان اینکه این فرد با جلب اعتماد روحانی مسجد، جلوه ی مشروعی برای کار خود ساخت، تصریح کرد: او با گرفتن شماره‌های خانواده‌های کم بضاعت که دختر دم بخت دارند تماس حاصل می‌کند و پس از معرفی خود به عنوان وکیل دادگستری قصد تامین جهیزیه آن‌ها را دارد.

قاضی ویژه جرائم رایانه‌ای دادسرای عمومی و انقلاب گفت: بعد از تماس با خانواده‌های کم بضاعت و قول به تامین جهیزیه، از آن‌ها جهت وسیله ایاب ذهاب مبلغ ۳۰۰ هزارتومان در یافت می‌کنند بدون اینکه جهیزیه‌ای را تدارک داشته باشند.

قاضی قنبری راد افزود: هم اکنون در سطح مشهد ده‌ها گزارش از این فرد شده است و با در دست داشتن سرنخ‌ها پلیس آگاهی خراسان رضوی در جست و جوی آن است.

او تصریح کرد: لذا از تمامی همشهریان وظیفه شناس و متعهد، شخصیت های حقوقی و نهاد های مردمی درخواست می‌شود قبل از احراز هویت، به دیگران اعتماد نکنند.

انتهای پیام//ف. غ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
به فقیر هم رحم نمیکنن
Germany
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
چه نامرد....
Germany
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
عجب آدم بی وجدانی که از آدم های بی بضاعت تلکه می کرده...
آخرین اخبار