مدیرکل کتابخانه عمومی استان کرمانشاه گفت : کتابخانه عمومی میرزا احمد داواشی در روستای قوری قلعه همزمان با دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،معصومه حسنی خوانسار مدیرکل کتابخانه عمومی استان کرمانشاه گفت : کتابخانه میرزا احمد داواشی در روستای قوری قلعه شهرستان روانسر در دهه فجر افتتاح خواهد شد و علاقه‌مندان کتاب از آن بهره خواهند برد.

او گفت : کتابخانه عمومی میرزا احمد داواشی در روستای قوری قلعه به صورت واگذاری به نهاد کتابخانه‌های عمومی در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد که دارای ۱۲۰۰ نسخه کتاب و ۱۱۵ متر زیر بنای کتابخانه برای علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی خدمات ارائه می‌دهد.

مدیرکل کتابخانه عمومی استان کرمانشاه به نشست و بررسی کتاب فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: نشست تخصصی کتابخانه انقلاب اسلامی با حضور اعضای کتابخانه برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: روایتگری انقلاب اسلامی و مسابقه کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر با محوریت کتاب فرهنگ و امر به معروف و نمایشگاه دستاورد‌های کتابخانه‌های عمومی از دیگر برنامه‌ها در دهه فجر خواهد بود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.