ضیائیان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

وزش باد پدیده غالب اکثر مناطق کشور/ دمای پایتخت افزایش می‌یابد

مدیر مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: طی روز‌های آتی پدیده غالب اکثر مناطق کشور وزش باد همراه با افزایش دماست.

هواشناسیصادق ضیائیان مدیرکل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: طی روز‌های آینده پدیده غالب اکثر نقاط کشور وزش باد همراه با افزایش دما است و انتظار می‌رود در استان‌های گیلان، اردبیل، شرق خراسان رضوی و نیمه شرقی آذربایجان شرقی وزش باد شدید موقتی داشته باشیم.

او افزود: طی روز‌های دوشنبه و سه شنبه در استان‌های اردبیل، گیلان، بخش‌هایی از آذربایجان شرقی، البرز، تهران، قم، نیمه جنوبی استان سمنان و شرق استان خراسان رضوی وزش باد انتظار می‌رود.

ضیائیان با اشاره به اینکه طی روز‌های چهارشنبه تا جمعه وزش باد در استان‌های گیلان و اردبیل ادامه خواهد داشت، بیان کرد: با توجه به افزایش دما احتمال وقوع بهمن در مناطق مستعد طی روز‌های آتی وجود دارد.

مدیرکل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز پنجشنبه در دامنه‌های زاگرس مرکزی و نقاطی از آذربایجان غربی و شمال کردستان بارش پراکنده انتظار می‌رود.

به گفته وی طی روز‌های آتی پدیده غالب اکثر مناطق کشور وزش باد همراه با افزایش دماست.
 
این مقام مسئول از ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد و گفت: روز جمعه با ورود سامانه جدید بارشی به کشور در نوار غربی شاهد بارش باران و برف خواهیم بود و از بعد از ظهر این روز دما در سواحل دریای خزر کاهش می‌یابد.

افزایش دمای پایتخت در راه است/دریای عمان طوفانی است

 
او درباه آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: طی دو تا سه روز آینده برای تهران افزایش دما و فردا بعد از ظهر وزش باد پیش بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان روز دوشنبه مرکز و شرق خلیج فارس و همچنین دریای عمان را مواج و طوفانی پیش بینی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار