معاون پارلمانی رئیس جمهور:

فعالیت شهرستان هلیلان امروز آغاز می‌شود

حسینعلی امیری گفت: فعالیت شهرستان تازه تاسیس هلیلان امروز بطور رسمی آغاز می شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور: فعالیت شهرستان هلیلان امروز آغاز می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور روز سه شنبه در بدو ورود به فرودگاه شهدای ایلام اظهار داشت: این سفر بر اساس دعوت استاندار ایلام بمناسبت دهه فجر تدارک دیده شده و طی آن برنامه‌هایی از جمله افتتاح و بهره برداری از پروژه‌ها و شورای اداری صورت می‌گیرد.

او افزود: یکی از برنامه‌هایی که در ماه‌های اخیر صورت گرفته ایجاد شهرستان جدید هلیلان در استان ایلام است که این ارتقا و سطح تقسیمات با سفر به هلیلان بطور رسمی اعلام می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری یادآور شد: همچنین تعدادی پروژه در این شهرستان تازه تاسیس به بهره برداری می‌رسد.

امیری تاکید کرد: بطور معمول در سفر‌های اعضای دولت و سیاست‌های عمومی دولت در استان‌ها حسب دستور رئیس جمهور ارزیابی و پیگیری می‌شوند.

به گفته امیری، دیدار با اقشار مختلف، مسوولان و مدیران همچنین مسائلی که به مطرح شدن در دولت و پیگیری در سطح ملی نیازمند هستند، توسط اعضای دولت در سفر‌های استان مد نظر است.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری ساعتی پیش با استقبال استاندار و معاون استانداری ایلام وارد فرودگاه شهدای ایلام شد.

در جریان سفر یک روزه حسین‌علی امیری معاون رئیس جمهوری چندین پروژه در استان ایلام به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر رونمایی می‌شود.

مهم‌ترین برنامه امیری در سفر به ایلام رونمایی از ۲۵۱ پروژه زیربنایی و عمرانی مختلف این استان خواهد بود.

این تعداد پروژه به ارزش سه هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به صورت متمرکز و در جریان شورای اداری استان ایلام با حضور معاون رییس جمهوری رونمایی خواهند شد.

 

منبع :ایرنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.