افتتاح زیرگذر رسالت ایلام با حضور معاون رئیس جمهور

تقاطع غیرهمسطح آیت‌الله حیدری - چهار راه رسالت امروز پنجشنبه و در ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور افتتاح شد.

افتتاح زیرگذر رسالت ایلام با حضور معاون رئیس جمهور

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حسینعلی امیری روز پنجشنبه در حاشیه آئین افتتاح این پروژه اظهار داشت: بهره برداری از این طرح باعث تسهیل در تردد مدیریت و کاهش ترافیک شهری سطح شهر ایلام خواهد شد.

او با تقدیر از تلاش‌های مدیریت ارشد استان و عوامل مجموعه شهرداری افزود: هفته دولت فرصتی مناسبی برای بررسی و ارزیابی کارنامه یک ساله دولتمردان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و برنامه ریزی برای رفع آن‌ها یا کاهش نواقص و تقویت نقاط قوت در سال آینده است.

شهردار ایلام نیز در این آئین گفت: تقاطع غیرهم سطح آیت الله حیدری - چهارراه رسالت به طول ۹۰۰ متر و اعتبار ۸۹ میلیارد ریال بهمن ۹۶ کلنگ زنی شد.

طالب صادقیان افزود: تمامی تمهید‌های ترافیکی در طول اجرای زیرگذر چهار راه رسالت شهر ایلام اندیشیده و تلاش شد دسترسی هیچکدام از شهروندان قطع نشود.

او با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح زیرگذر رسالت شهر ایلام ۸۰ میلیارد ریال و زمان اجرای آن ۱۲ ماه برآورد شد، یادآور شد: افتتاح و بهره برداری از این پروژه مهم و تاثیرگذار شهری ۵۰ درصد ترافیک ورودی شهر ایلام به منطقه مرکزی برطرف خواهد شد.

شهر ۲۲۰ هزار نفری ایلام بدلیل عرض بسیار کم معابر و تجمع مراکز خدماتی در هسته مرکزی شهر با معضل ترافیک مواجه است و چهارراه رسالت و میدان شهید کشوری شهر ایلام از جمله مناطقی است که بار ترافیکی بسیار زیادی دارد و در مواقعی از روز با گره ترافیکی مواجه می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور روز گذشته به‌منظور حضور در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت به استان ایلام سفر کرده است.

شرکت در نشست‌های قرارگاه سیل، اربعین، دیدار با انجمن‌های مردم نهاد، جشنواره شهید رجایی، افتتاح یا کلنگ زنی پروژه‌های مختلف از جمله برنامه‌های سفر ۲ روزه سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور به استان ایلام است.

انتهای پیام/غ

افتتاح زیر گذر رسالت ایلام

برچسب ها: شهرداری ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.