افتتاح طرح‌های دهه فجر درکمیجان و زرندیه

به مناسبت ایام الله دهه چند طرح درکمیجان و زرندیه به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ۳ چند طرح در شهرستان‌های کمیجان و زرندیه استان مرکزی به بهره برداری رسید.

افتتاح طرح‌های دهه فجر درکمیجان و زرندیه

بهره برداری از مخزن آبرسان شهر کمیجان

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر طرح خدماتی بازسازی و راه اندازی مخزن اب اشامیدنی شهر کمیجان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال با حضور مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح ۲ طرح اشتغالزایی و یک طرح مددجویی در شهرستان زرندیه

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر دو کارگاره تولیدی با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان زرندیه و معاون بهزیستی استان مرکزی افتتاح و راه اندازی شد.

یکی از این کارگاه‌ها کارگاه تولید پوشاک زنان سرپرست خانوار زیر حمایت بهزیستی با سرمایه گذاری ۸۵ میلیون تومان با ظرفیت اشتغال ۸ نفر است که ۵۰ میلیون تومان آن تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی بهزیستی و مابقی آورده تولید کننده است.

دیگری هم کارگاه تولید شیشه دوجداره و تولید پرده مغناطیسی با سرمایه گذاری ۸۵ میلیون تومان و ظرفیت اشتغال ۴ نفر است که که ۵۰ میلیون تومان آن تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی بهزیستی و مابقی آورده تولید کننده است.

همچنین مسکن مددجویی زن سرپرست خانوار زیر حمایت بهزیستی شهرستان زرندیه بود که بهزیستی ۷ میلیون تومان بلاعوض به وی اعطا کرد ۱۰۵ میلیون تومان آورده مدد جو بوده و مبلغ ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه هم برای ایجاد اشتغال این خانم از طرف سازمان بهزیستی اختصاص داده شد.

انتهای پیا م / ج

برچسب ها: افتتاح طرح ، دهه فجر98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.