واگذاری ۲۲ هزار انشعاب برق در تبریز

 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۲ هزار انشعاب برق به مشترکان این شرکت واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، کاظمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۲ هزار انشعاب برق به مشترکان این شرکت واگذار شده است.

کاظمی افزود: از مجموع اشتراک‌های واگذار شده، انشعاب برق ۱۰۷ واحد صنعتی بزرگ، یکهزار و ۴۴ واحد تجاری بزرگ، ۲۰ واحد کشاورزی، ۱۰ واحد اماکن عمومی و تعداد ۱۴ مجتمع‌های مسکونی نصب و راه اندازی شده است که قرار است تعداد ۸ مجتمع مسکونی نیز به این مجتمع‌ها اضافه شود.

او با بیان اینکه طی سال جاری تعداد ۳ هزار و ۲۲۲ عنوان پروژه در بخش توزیع با سرمایه گذاری یکهزار و ۴۲۰ میلیارد ریال در دست اجرا است، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال ۲۱۲ پروژه دیگر به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال نیز در این شهرستان به مرحله بهره‌برداری برسد.

کاظمی گفت: شرکت توزیع برق تبریز بالغ بر ۱۰هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی در حوزه عملیاتی خود دارد که از این میزان ۴ هزار و ۱۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی است.

او گفت: از بدو تاسیس شرکت توزیع برق تبریز تا اوایل امسال طرح کابل خودنگهدار به طول ۶۵۰ کیلومتر در این منطقه اجرا شده است و تلاش داریم در سال جاری حدود ۳۰۰ کیلومتر کابل خودنگهدار را جایگزین شبکه‌های بدون روکش کنیم.

کاظمی از نصب تعداد ۳ هزار لامپ LED در شبکه روشنایی معابر در شهرستان تبریز خبر داد و گفت: این لامپ‌های ۱۰ برابر چراغ‌های گازی طول عمر داشته و ضمن اینکه از چراغ‌ها کنونی کم‌مصرف‌تر هستند، طول عمر مفید ۷۰ ساله دارند.

او گسترش اتوماسیون و هوشمندسازی را از دیگر اقدامات مهم شرکت توزیع برق شهرستان تبریز بیان و افزود: تاکنون ۳ هزار و ۲۰۰ کنتور را در حوزه استحفاظی خود هوشمندسازی کرده‌ایم و نصب ۳ هزار کنتور دیگر را در برنامه‌ی کاری خود داریم.

کاظمی ابراز امیدواری کرد تا پیش از نیمه اول سال آینده، کل کنتور‌های صنعتی شهرستان تبریز هوشمندسازی شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.