سعیدی: فدراسیون ژیمناستیک در گرفتن روادید کوتاهی کرده است

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: فدراسیون ژیمناستیک از کانال غیر رسمی برای گرفتن روادید کشور استرالیا اقدام کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیکاووس سعیدی در حاشیه مراسم رونمایی از دست‌نوشته‌های جهان پهلوان تختی، درباره مشکل روادید تیم ملی ژیمناستیک بیان کرد: فدراسیون ژیمناستیک مشکل گرفتن روادید را به کمیته ملی المپیک دیر اعلام کرد. خوشبختانه در این مورد هنوز زمان داریم. صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک درباره مشکل به وجود آمده با کمیته بین المللی المپیک رایزنی کرده است. امیدواریم به زودی مشکل روادید استرالیا برای تیم ملی ژیمناستیک حل شود.

او گفت: تصور می‌کنم فدراسیون کم کاری کرده است چرا که اگر این مشکل زودتر با کمیته ملی المپیک اعلام می‌شد، از طریق مسیر‌های قانونی اقدام می‌کردیم. فدراسیون ژیمناستیک برای گرفتن روادید استرالیا از یک کانال غیررسمی اقدام کرد و کار به تعویق افتاد.

سعیدی درباره رونمایی از لباس کاروان ایران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، بیان کرد: طرح‌های متعددی به ستاد ملی مد و لباس ارائه شده و توسط کارشناسان ما در حال بررسی است. طرح لباس ما باید هویت ملی ایران را آشکار کند. به زودی طرح‌ نهایی رونمایی خواهد شد.

او در پایان اظهار کرد: یکی از رسالت‌های ذاتی کمیته ملی المپیک گرامی‌ داشت یاد و خاطره پیشکسوتان و نام‌آوران ورزش ایران است.


بیشتر بخوانید:سلطانی‌فر: ظرف چند روز آینده تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال مشخص خواهد شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار