شکایت کاربران گوگل از مشکل به وجود آمده در دوربین پیکسل ۲

به تازگی کاربران پیکسل ۲ گزارش‌هایی از بروز اختلال در دوربین اصلی این دستگاه خبر دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل به دلیل عکاسی محاسباتی که در گوشی‌های پیکسل ارائه می‌دهد، شناخته شده است. به لطف نرم‌افزاری که این شرکت تولید کرده کاربران می‌توانند حتی با داشتن یک دوربین در پشت گوشی خود نیز تصاویر بسیار خوبی ثبت کنند. گوشی‌های پیکسل در تصویربرداری یکی از بهترین‌ها هستند. اما به نظر می‌رسد که بعضی از کاربران پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL با دوربین اصلی خود دچار مشکل شده‌اند.

گزارش مشکل در دوربین گوشی‌های پیکسل ۲

به تازگی بعضی از کاربران پیکسل ۲ در Reddit و فروم "کمک‌رسانی به کاربران گوشی‌های پیکسل" از مشکل در اجرا نشدن نرم‌افزار دوربین خبر دادند. برخی از شکایات به بروزرسانی اندروید ۱۰ سپتامبر برمی‌گردد، اما برخی دیگر مربوط به بروزرسانی امنیتی دسامبر هستند. یکی از دارندگان پیکسل ۲ نوشت که پس از نصب آخرین بروزرسانی امنیتی ۲۰۱۹ روی گوشی خود، دوربین دستگاه دچار مشکل شده است. در حالی که دوربین سلفی جلویی هنوز کار می‌کند، هر برنامه‌ای که به دوربین عقب نیاز دارد، اجرا نمی‌شود.

شکایت کاربران گوگل از مشکل به وجود آمده در دوربین پیکسل ۲

راه‌حل‌هایی که به سرانجام نرسیدند

تاکنون تعدادی از راه‌حل‌های ممکن شکست خورده و نتوانسته کمکی به رفع مشکل انجام دهد. روش قرار دادن تلفن در حالت ایمن کمکی نکرد و بازگرداندن گوشی به تنظیمات کارخانه نیز بی‌اثر بود. یکی از دارندگان پیکسل ۲ معتقدست که این مسئله مربوط به سنسور Auto Focus است، اما حتی اگر اینگونه باشد، این چیزی نیست که صاحب دستگاه بتواند به تنهایی آن را اصلاح کند.


بیشتر بخوانید:  اقدام جالب ال‌جی برای مقابله با ویروس کرونا


نارضایتی کاربران از گوگل

بسیاری از کاربران از عدم تلاش گوگل برای اصلاح مشکل مذکور شکایت دارند. برخی موفق شده‌اند یک دستگاه جایگزینی تعمیر شده دریافت کنند، اما با توجه به این که سری پیکسل ۲ برای دو نسل پیش است و مطمئنا بسیاری از ضمانت‌نامه‌های آن تاکنون منقضی شده، کاربران به مشکل برخواهند خورد. یکی از دارندگان پیکسل ۲ گفت که گوگل از او ۱۸۰ دلار برای تعمیر دستگاه خواسته است.

در ضمن، اگر دوربین موجود در مدل پیکسل ۲۰۱۷ شما کار نمی‌کند، می‌توانید با رفتن به تنظیمات> نکات و پشتیبانی، با گوگل تماس بگیرید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار