به مناسبت ایام دهه فجر؛

پروژه‌های بهسازی روستا‌های دشت آزادگان افتتاح شدند

فرماندار دشت آزادگان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر، پروژه‌های بهسازی در روستا‌های بخش مرکزی این شهرستان افتتاح شدند.

حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در چهارمین از روز از ایام الله سراسر خیر و برکت دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پروژه‌های بهسازی در روستای مالکیه سفلی در بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد.

او افزود: در روستا‌های بخش مرکزی دشت آزادگان، بیش از ۱۹ هزار متر مربع آسفالت در خیابان‌های روستایی اجرا و همچنین احداث جوی و جدول انجام شد که جا دارد از تلاش‌های و زحمات بنیاد مسکن این شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

پروژه‌های بهسازی روستا‌های دشت آزادگان افتتاح شدند

میاحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دشت آزادگان گفت: پروژه بهسازی روستا‌های بخش مرکزی که در فاز اول در ۳۱ روستای این شهرستان و صرف هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال و از محل اعتبارات نفت اجرا و تامین شده است.

او در ادامه به اجرای فاز دوم این پروژه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: ۲۱ پروژه در ۲۱ روستای دیگر با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی نیز در حال انجام است.

افتتاح کلنگ زنی ۲ میدان ورزشی چمن مصنوعی در روستا‌های هوفل شرقی و هوفل سید حمد با حضور حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان، بخشدار مرکزی و دیگر مقامات شهرستان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال از اعتبارات نفت از دیگر پروژه‌های دشت آزادگان هستند.

پروژه‌های بهسازی روستا‌های دشت آزادگان افتتاح شدند

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.