معاون سیاسی استاندار، علیار راستگو، در خصوص ویروس کرونا گفت: هیچ گونه فردی که مبتلا به ویروس کرونا در استان مشاهده نشده است ودر دو مرز نوردوز و جلفا و فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز اقدامات لازم برای رصد و پایش انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علیار راستگو معاون سیاسی استاندار گفت: هیچ گونه فردی که مبتلا به ویروس کرونا در استان مشاهده نشده است، و دو خانمی که گردشگر چینی بودند و در بیمارستان بستری شدند مبتلا به ویروس کرونا نبودند و تا کنون هیچ گونه مشکلی در استان نداریم.

اودر پاسخ به آخرین وضعیت تائید صلاحیت نامزد‌های انتخاباتی نیز گفت: روند رسیدگی به صلاحیت کاندیدا‌ها ۷۹۶ نفر ثبت نام کننده ۱۰۸، نفر قبل از رسیدگی به صلاحیت انصراف دادند و طبق آخرین گزارشات،۳۵۵ نفر تایید صلاحیت شده است که از این تعداد ۳۹ نفر زن هستند.

او از اختصاص یک شعبه اخذ رای برای اقلیت‌های دینی خبر داد و گفت: تمامی کار‌های اجرایی اعم، از آماده سازی شعب اخذ رای و تمام فرآیند‌های انتخابات انجام شده، در مجموع در استان ۳ هزار و ۵۳ شعبه اخذ رای پیش، بینی شده است و بیش از ۶۱هزار نفر در برگزاری انتخابات مشارکت خواهند کرد.

معاون سیاسی استاندار ادامه داد: بر اساس آخرین آمار کل واجدین شرایط در استان ۲ میلیون و ۹۷۷ هزار و ۸۹۶ نفر است که از این تعداد ۱میلیون و ۵۰۲ هزار و ۲۴۶ نفر مرد، یک میلیون ۴۷۵ هزار و در مجموع ۶۵۰ نفر زن و ۱۴۵ هزار و ۲۹۴ نفر رای اولی هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کرونا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.