افتتاح ۵ طرح در شهرستان بردسیر

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، ۵ پروژه در زمینه‌های بهداشتی، عمرانری و ورزشی در شهرستان بردسیر افتتاح شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه فجر، ۵ پروژه در زمینه‌های بهداشتی، عمرانی و ورزشی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در شهرستان بردسیر افتتاح شدند.

مصطفی آیت الهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان از افتتاح ٣ طرح بهداشتی، شامل: پایگاه سلامت، توسعه اورژانس و استاندارد سازی تصفیه خانه بیمارستان قائم در این سفر سخن گفت.

او افزود: پایگاه سلامت شهری با ارائه خدمات سطح اول با زیر بنای ٣٣٠ مترمربع و اعتبار ٨ میلیارد و ٥٠٠ میلیون ریال و طرح توسعه اورژانس بیمارستان قائم و استاندار سازی تصفیه خانه آن با اعتباری بالغ بر ٤٣ میلیارد ریال امروز افتتاح شدند.

آیت اللهی موسوی توسعه زیربنای این بیمارستان را از ٣٣٠ متر مربع به ٧٤٠ متر مربع اعلام کرد و بیان داشت: تخت‌های این بیمارستان از ١٠ تخت به ٢٤ تخت رسیده اند.

او گفت: در این سفر اولین استخر دانش آموزی بردسیر با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و زیر بنای هزار و ۶۰۰ متر مربع افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان افزود: در این سفر، مخزن ۵ هزار متر مکعبی بردسیر با اعتبار٤٣ میلیارد ریال نیز افتتاح شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار