اعزام ۲۵۰ مددجوی اصفهانی به مشهد مقدس در دهه فجر

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۲۵۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان در دهه مبارک فجر به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آرش محمد حسینیان، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به قرار داشتن در دهه فرخنده فجر انقلاب اسلامی به تشریح برنامه‌های فرهنگی این نهاد پرداخت و گفت: ۲۵۰ نفر از جامعه تحت حمایت این نهاد در این ایام به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

محمدحسینیان یادآور شد: اعزام این مددجویان از ابتدای دهه فجر آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه کمیته امداد مولود انقلاب و اولین نهادی است که به فرمان امام راحل (ره) تاسیس شد، خاطر نشان کرد: اهمیت دادن به نیازمندان و اقشار آسیب دیده و ناتوان از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی مردم در سال ۵۷ بود که آشنایی با این انقلاب، مبانی و ارزش‌های محوری آن مانند عدالت را ضروری می‌سازد.

محمدحسینیان ارائه تصویری صحیح از انقلاب و دستاورد‌های آن و مقایسه وضعیت کشور پیش و پس از آن را از وظایف عمومی دستگاه‌های فرهنگی برشمرد و گفت: بهبود وضعیت اقشار نیازمند و آسیب پذیر و تغییر نگاه به آن‌ها از بزرگترین دستاورد‌های انقلاب است.

او برگزاری جشنواره نماز مددجویان را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان اصفهان در دهه فجر برشمرد و گفت: این جشنواره با هدف ترویج و تعمیق معارف نماز در جامعه مددجویان اصفهانی با عنوان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در محور‌های ادبی، هنری، رسانه ای، کتابخوانی و برپایی نمایشگاه آثار برگزیده آغاز شده و تا اواسط اسفندماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.