پرداخت بیش از ۴میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال برای درمان مددجویان کاشانی

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کاشان گفت: این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال برای درمان مددجویان در شهرستان کاشان پرداخت کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیرحسین شیخ استرکی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از وظائف کمیته امداد امام خمینی (ره) رسیدگی به وضعیت بیماران صعب العلاج است، اظهار داشت: با همکاری خیرین و شهروندان نوعدوست کاشانی ماهانه شش میلیارد ریال برای هزینه‌های درمانی بیماران تحت پوشش هزینه می‌شود.

او با اشاره به بسیاری مددجویان این نهاد دچار کهولت و از کار افتادگی هستند، ابراز داشت: بسیاری از این مددجویان به برخی از بیماری‌ها دچار شده‌اند که هزینه‌های درمان آن بسیار زیاد است و به همین دلیل با کمک خیرین این هزینه‌ها برای درمان آن‌ها صرف می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با بیان اینکه این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال برای درمان مددجویان در شهرستان کاشان پرداخت کرده است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر در قالب پنج هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح شهرستان کاشان هستند.

او همچنین از کمک ۱۳۰ میلیون تومانی شهروندان نوعدوست کاشانی برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد و تاکید کرد: از این مبلغ بیش از ۳۰ میلیون تومان در قالب کمک‌های نقدی و ۱۰۰ میلیون تومان هم در قالب کمک‌های غیر نقدی شامل فرش، پوشاک، چادر، غذا و ... از طرف مردم دیار مومنان تامین شده است.

شیخ استرکی با بیان اینکه این سیل اهدای کمک‌های مردمی برای مناطق سیل‌زده کماکان ادامه دارد، افزود: از مردم نوعدوست و شهروندان عزیز کاشانی خواستاریم به منظور حفظ منزلت و کرامت هموطنان سیل زده در صورتی که تمایل دارند اجناس یا کالا‌های غیرنقدی را اهدا کنند حتماً این اقلام تازه و نو باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار