ساخت بزرگترین عرشه پل استان مرکزی در شرکت آذرآب

بزرگترین عرشه پل استان مرکزی در شرکت آذرآب طراحی و ساخته شد.

ساخت بزرگترین عرشه پل استان مرکزی در شرکت آذرآبمیرمحمودی مدیرعامل شرکت آذرآب اراک در گفتگو با به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: بزرگترین عرشه پل استان مرکزی در شرکت آذرآب طراحی و ساخته شد.

میرمحمودی افزود: این عرشه به مدت یک سال به دست جوانان متخصص آذرآب طراحی و ساخته شده که در دو سایت و شش لاین روی ستون‌های پل قرار می‌گیرد.

او اضافه کرد: این عرشه به طول۱۵٧ متر به عرض ۳۶ متر و به وزن بالغ بر دو هزار و ۲۰۰ تومان برای پل تقاطع شهید صیدی اراک در نظر گرفته شده است.

بهره برداری از پل شهید صیدی اراک تا پایان امسال

شفیعی شهردار اراک هم گفت: برای بهره‌برداری و تکمیل پل شهید صیدی اراک حدود ۵٠ میلیارد تومان بودجه  اختصاص یافته و قرار است تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

شفیعی افزود: امسال برای تقاطع‌های غیرهمسطح همچون تقاطع آزادگان و شریعتی ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و برای سال آینده هم ۲۰۰ میلیارد تومان برای آغاز عملیات تقاطع‌های غیرهمسطح در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: با تکمیل این پروژه ۸۰ درصد از این رینگ اراک تکمیل می‌شود و کمربندی شمالی و جنوبی را به هم متصل می‌کند.

رحمتی عضو شورای شهر اراک هم عنوان کرد: شورای شهر اراک ساخت تقاطع‌های غیر همسطح میدان امام خمینی و پل مقاومت را مصوب کرده و این طرح نیز در سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

رحمتی هدف از اجرای این طرح‌ها را روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوای کلان شهر اراک اعلام کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.