در #تهران_ما پیگیری شد؛

لزوم نیاز سنجی برای ایجاد خطوط اتوبوسرانی در پایتخت

#تهران_ما موضوع کمبود خطوط اتوبوسرانی در پایتخت را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شهروندی با ارسال پیامکی به بخش #تهران_ما خواستار احداث خطوط اتوبوسرانی در تمامی مناطق پایتخت شد.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی پاسخ داد؛

محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نیاز پایتخت به ایجاد خطوط حمل و نقل، گفت: در حال حاضر خطوط ده گانه BRT و اتوبوس‌های بخش خصوصی پاسخگوی نیاز شهروندان نیست و ما باید بدانیم در هر نقطه پایتخت که جاذبه سفر داریم برای تسهیل تردد شهروندان باید خطوط تازه ای برای آن نقطه پیش بینی کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران تصریح کرد: کارشناسان حوزه حمل و نقل باید بر اساس تقاضای سفر خطوط موردنیاز پایتخت را جهت توسعه ناوگان اتوبوسرانی احداث کنند.


بیشتر بخوانید: افزایش سقف بودجه به بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان 


ترفع با اشاره به لایه های ناوگان حمل و نقل عمومی در پایتخت، گفت: در لایه اول ناوگان حمل و نقل عمومی، حمل و نقل ریلی قرار دارد و پس از آن می‌توان به خطوط ده گانه BRT و سپس خطوط عادی آن اشاره کرد.

او تصریح کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی به عنوان بهره بردار خط شناخته می‌شود و سازمان حمل و نقل و ترافیک باید کار نیازسنجی و احداث خطوط تازه را انجام دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار