سردار سرتیپ شیرازی‌:

یگان‌های نیروی زمینی ارتش چابک و خودکفا هستند

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز یگان‌های نیروی زمینی در انجام ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها بسیار چابک، متحرک، خودکفا و سریع هستند.

امروز یگان‌های نیروی زمینی ارتش چابک، متحرک و خودکفا هستندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ محمد شیرازی‌ رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در بازدید از این مرکز با بیان این‌که توفیق حضور در جمع عزیزان مومن، متخصص و تلاشگر نیروی زمینی ارتش موجب مسرّت است گفت: امروز شاهد بخشی از توانمندی‌های نیروی زمینی ارتش بودیم که در طی سال‌های گذشته شکل گرفته و توسعه پیدا کرده است.

او ادامه داد: پیشرفت‌هایی که امروز شاهد آن بودیم و همچنین جدیت و پشتکار برادران نیروی زمینی ارتش، نوید آینده‌ای سرشار از موفقیت و سربلندی را هم برای نزاجا و هم برای مجموعه نیرو‌های مسلح می‌دهد که در نهایت امکاناتی را برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم می‌کنند.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: زمانی گفته می‌شد ایران می‌تواند مرکزی برای تامین نیاز‌های منطقه باشد و امروز بحمدلله این مهم در حال عملی شدن است، رویکرد امروز ما رویکرد مردمی در یک نظام الهی است و این به آن معنا است که توجه ویژه ما خصوصاً در بخش نظامی باید بر روی نیروی انسانی مومن و متخصص باشد و این توانایی اکنون وجود دارد و رویکرد اتخاذ شده ظرفیت به انجام رساندن این مسئولیت‌ها را دارد.

سردار سرتیپ شیرازی در رابطه با ظرفیت‌های فرامنطقه‌ای نیرو‌های مسلح کشور ابراز داشت: در این راه مسئله مهم این است که نیاز منطقه را شناسایی و به تامین آن کمک کنیم و در داخل نیز قدردان این توان و تخصص باشیم و زمینه را برای پیشرفت فراهم کنیم.

او افزود: امروز یگان‌های نیروی زمینی در انجام ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها خودکفا و سریع هستند و این بخشی از همان توان مذکور است که از سایر بخش‌های نیرو‌های مسلح نیز پشتیبانی می‌کند.

رییس دفتر فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: امروز در نیروی زمینی ارتش اصول مهمی مانند جوانگرایی، کارآمدی، تخصص گرایی و ... وجود دارد که مجموعه این‌ها باعث پیشرفت نیروی زمینی ارتش شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار