برگزاری مراسم یادواره شهدای دانش آموز شهرستان جلفا

یادواره شهدای دانش آموز در شهرستان جلفابرگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،خلیل شریفی فرمانده سپاه ناحیه جلفا در مراسم یادواره شهدای دانش آموز شهرستان جلفا گفت:در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، سازندگی و در ادامه تحول علمی و نظامی کشور آنچه که نقش آفرین بود حضور رنگ جوانان در میدان بوده است در آینده نیز بی شک همینگونه خواهد بود.

اوبا بیان اینکه آنچه که در گذراندن ۴۰ ساله اول انقلاب موثر و مهم بوده، استفاده صحیح از ظرفیت نسل جوان بوده است عنوان کرد: در این بیانیه بیشتر توجه رهبری بروی جوانان است تا شاهد جهش بزرگی در انقلاب و نظام اسلامی با استفاده از ظرفیت جوانان باشیم.

او افزود:روح انقلابی مردم ایران با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی باز خوانی شد و تشییع میلیونی و حضور آحاد مردم نشان داد که مردم انقلابی هستند و مکتب سردار سلیمانی را ادامه خواهند داد و مشتی محکم بر دهان دشمنان انقلاب زدند و اعلام نمودند که اگر یک سردار رفته هست میلیون‌ها سردار هنوز وجود دارد.

او افزود دلیل اینکه پس از گذشت سال‌ها باز استکبار با ملت ما دشمنی میکند این است که حق و باطل هیچوقت در یک جا نمی‌گنجد و مردم هرگز اجازه نمیدهند که دشمن و دسیسه‌های دشمن و استکبار بر مردم غلبه کنند

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.