نقش چشمگیر زنان در رشد و بالندگی کشور

فرماندار تبریز،بابیان اینکه در طول ۴۱ سال، عزت و اقتدار ایران اسلامی رادر پی داشته است و علی رغم فشار‌های اقتصادی و تحریم‌های استکبار جهانی،گفت: بیش از پیش شاهد رشد و بالندگی در همه عرصه‌ها بوده ایم که در این بین نقش زنان چشمگیر بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مهدوی فرماندار تبریزدر همایش نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ۸ سال دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم گفت: برکات بیشمار انقلاب اسلامی در طول ۴۱ سال، عزت و اقتدار ایران اسلامی رادر پی داشته است و علی رغم فشار‌های اقتصادی و تحریم‌های استکبار جهانی بیش از پیش شاهد رشد و بالندگی در همه عرصه‌ها بوده ایم که در این بین نقش زنان چشمگیر بوده است.

او با اشاره به حضور زنان در عرصه‌های مختلف مدیریتی و پست‌های اجرایی کشور گفت: این یکی از برکات جمهوری اسلامی است که در سایه امنیت و استقلال کشور حاصل شده است.

خانم دکتر صادق زاده مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی امروز نیز در این همایش گفت: در هر زمان و مکان که همبستگی و همدلی داشته ایم شاهد موفقیت بوده ایم و این همبستگی مختص مردان نیست بلکه زنان نیز پا به پای مردان در همه عرصه‌های سیاسی ،اجتماعی ،اقتصادی و فرهنگی حضور داشته اند.

او با تبریک ایام ا... دهه فجر، از بانوان استان خواست با حضور دشمن شکن و گسترده خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر شکوه ، عظمت و عزت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

آقای دکتر معصومی  رئیس دانشگاه پیام نور تبریز هم مهمترین مساله پیش روی این برهه از زمان را مسائل فرهنگی دانست و گفت: نقش زن در تحکیم بنیان خانواده بسیار مهم و تاثیرگذار است و تحکیم خانواده نیز مهمترین عامل حفظ ارزش‌های جامعه است.

او گفت: با حضور فعال زنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی ، سیاسی ،اجتماعی و مدیریت و برنامه ریزی صحیح می‌توانیم این مشکل را نیز حل کنیم.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.