در پنجمین روز از دهه فجر انجام شد؛

بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و اشتغالزایی در حمیدیه

فرماندار حمیدیه گفت: در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، یک پروژه عمرانی کلنگ زنی و از ۲ پروژه دیگر بهره برداری شد.

شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به میمنت و مبارکی ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند اسلامی، با حضور غمگین مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان غمگین و سایر مسئولان شهرستان یک پروژه عمرانی کلنگ زنی و از ۲ پروژه دیگر در این شهرستان بهره برداری شد.

او افزود: طرح پرواربندی ۵۰۰ راسی بره با بهره مندی از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری به مبلغ ۳ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال و سهم آورده ۵ هزار میلیون ریال به بهره برداری رسید.

بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و اشتغالزایی در حمیدیه

هاشمی اظهار داشت: بهره برداری از این طرح، سبب اشتغالزایی ۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۱ نفر به صورت غیر مستقیم شده است.

این مقام مسئول، شرکت تعاونی نوین نماد سازان نخل گمبوعه با فعالیت در بخش تولید ام دی اف از ضایعات نخیلات و تولید انواع محصولات کشاورزی، صنعتی و خدماتی با سرمایه اولیه ۷۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۲۰ نفر به صورت مستقیم را از دیگر پروژه‌هایی عنوان کرد که در پنجمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان حمیدیه در ادامه به کلنگ زنی احداث یک باب مدرسه در روستای رحمت آباد این شهرستان اشاره و تصریح کرد: زمینی که برای احداث این مدرسه در نظر گرفته شده، اهدایی از سوی اهالی این روستا است و ۲ هزار متر مربع مساحت دارد و بصورت ۳ کلاسه و با مشارکت اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان خوزستان و خیرین مدرسه ساز ساخته می‌شود.

بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و اشتغالزایی در حمیدیه

به گفته شاهین هاشمی، اعتبار کل پروژه ۴ هزار و ۵۰۰ ریال است که یکهزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز برای احداث این مدرسه از سوی خیران و ۳ هزار میلیون ریال نیز از سوی اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان تامین خواهد شد.

او اذعان داشت: این پروژه قابلیت توسعه تا ۶ کلاس را نیز دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار