برگزاری یادواره سردار شهید سلیمانی در شهرستان میانه

یادواره سردار شهید سلیمانی در شهرستان میانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، یادواره سردار شهید سلیمانی با سخنرانی سردار محمدی فرمانده تیپ امام زمان (عج) در زورخانه علی بن ابی طالب (ع) میانه برگزار شد.

فرمانده تیپ امام زمان (عج) با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی عمر و زندگی خود را وقف تامین امنیت و آرامش مردم کرده بود، گفت: سوریه برای کشورمان موقعیتی استراتژیک دارد که با حمایت‌های گروه‌های مرتجع منطقه و استکبار جهانی بیش از ۸۰ درصد خاک آن در اشغال گروه‌های اشغالگر و وحشی، چون داعش قرار گرفته بود.

سردار محمدی در یادواره سردار شهید سلیمانی که در زورخانه علی بن ابی طالب (ع) میانه برگزار شد افزود: با رشادت‌های سردار سلیمانی و گروه‌های جبهه مقاومت، گروه‌های تروریستی در سوریه نفس‌های آخرشان را می‌کشند این درحالی است که تروریست‌ها با تمام توان و تجهیزات سعی در نابود کردن سوریه داشته و دارند.

او سردار سلیمانی را شخصیتی بی نظیر توصیف کرده، گفت: دشمن در هر مرحله از توطئه هایش به سد سردار سلیمانی برخورد کرده و با شکست مواجه می‌شد و این بود که تصمیم به شهادت رساندن  این بزرگمرد خستگی ناپذیر گرفت و ناجوانمردانه این کار را انجام داد.

سردار محمدی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی نه تنها بر گردن مردم ایران حق دارد، بلکه مسلمانان آزاده جهان مدیون این شهید بزرگوار هستند، گفت: شهادت کمترین اجر و پاداشی بود که خداوند به این مرد استقامت عنایت فرمود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.