ارسال بیش از ۳ هزار اثر به جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی در قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: سه هزار و ۳۸۶ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعلام این خبر که سه هزار و ۳۸۶ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی رسیده است، گفت: این آثار رسیده، ابتدا در قزوین مورد داوری اولیه داوران استانی قرار خواهد گرفت و سپس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از میان این آثار منتخب، آثار برتر را انتخاب و معرفی خواهد کرد.

به گفته اسماعیلی، بیشترین آثار رسیده از استان‌های خراسان رضوی، تهران و زنجان است.

او اضافه کرد: با توجه به فراگیر بودن شبکه اجتماعی اینستاگرام تاکنون بیشترین آثار جشنواره در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته‌شده است.

رییس هفتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی گفت: بیشترین اثری که به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده نیز با موضوع زیارت رضوی است که در قالب‌های مختلفی ازجمله گرافیک، موشن گرافیک، ویدیو، عکس، نماهنگ، کلیپ با هشتگ امام رضا و امام رئوف بارگذاری شده است.

اسماعیلی افزود: با توجه به استقبال بخش‌های مختلف در این دوره از جشنواره تصمیم داریم که برای سال آینده بخش‌های ویژه مانند دانش‌آموزی و دانشجویی جشنواره نیز راه‌اندازی شود.

او اضافه کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره مدیران هفت شبکه اجتماعی آپارات، تماشا، روبیکا، چارخونه، پروفایل، خبر فوری، آخرین خبر و تماشا حضور خواهند داشت.

رییس هفتمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال رضوی گفت: اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۰صبح شنبه ۲۶ بهمن ماه در سالن سردار حاج قاسم سلیمانی واقع در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با حضور برازش مدیرعامل بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا، بهمنی رئیس مرکز توسعه فناوری و اطلاعات، مدیران فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه یک کشور برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.