تریاکی که به مقصد نرسید

جانشین فرماندهی انتظامی البرز گفت: ۱۰۰ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز، یزد و فارس کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار سید جعفر حسینی، جانشین فرماندهی انتظامی البرز گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد فردی در امر حمل و نقل مواد مخدر فعالیت گسترده دارد و به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از قاچاقچیان شرق کشور دریافت کرده و به وسیله یک خودرو سواری درحال انتقال آن به استان‌های مرکزی کشور است.

او افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد اطلاع داده شد و گروهی از ماموران با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به اطراف شهرستان خاتم اعزام و اقدام به پایش و کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری کردند که در نهایت موفق به شناسایی خودرو پژو پارس متهم شدند که پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای راننده خودرو متوجه حضور ماموران شده و با سرعت زیاد اقدام به فرار می‌کند.

جانشین فرماندهی انتظامی البرز گفت: درادامه ماموران پس از مدتی تعقیب و مراقبت با ورود به حوزه استحفاظی استان فارس با ماموران انتظامی شهرستان بوانات این استان هماهنگ و در یک عملیات منسجم خودرو را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

سردار حسینی افزود: در بازرسی از خودرو متهمان ۱۰۰ کیلو ۹۰۰ گرم تریاک که به صورت کاملأ ماهرانه‌ای در صندوق عقب خودرو جاسازی شده بود کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.