همزمان با پنجمین روز دهه مبارک فجر؛

اجرای پویش "پیک امید" در نوشین شهر

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر پویش فرهنگی " پیک امید " در نوشین شهر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، هفتمین پویش فرهنگی " پیک امید " امروز همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر با حضور ۲۰۰ نفر از دانش آموزان دبستان شهید احمدی نوشین شهر برگزار شد.
 
جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در حاشیه برگزاری هفتمین پویش فرهنگی " پیک امید" در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  گفت: هفتمین پویش «پیک امید» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بخش‌های شاد و متنوعی از جمله اجرای نمایش عروسکی، کتابخوانی، قصه گویی، روخوانی کتاب، بلندخوانی، ساخت اوریگامی، بازی‌های بومی و محلی، مسابقه و اهدای جایزه برگزار شد.
 
زاهدی افزود: طرح " پیک امید " عنوان پویشی است که در سراسر کشور و به منظور توزیع عادلانه خدمات فرهنگی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار، با هدف بهره مندی کودکان و نوجوانان این مناطق از فعالیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شده است.
 
به گفته او برنامه‌های دهه فجر امسال با شعار محوری " انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت " همزمان با سراسر کشور از ۱۲ بهمن در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آغاز و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.