در یادواره مجاهدان بدون مرز مطرح شد؛

دفاع بدون مرز فاطمیون از حریم اهل بیت(ع)/سپاه خدمتگزار خانواده‌های فاطمیون است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت:فاطمیون از ابتدای شکل گیری داعش با قدرت در جبهه‌ مقاومت حاضر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،اولین یادواره "مجاهدان بدون مرز" امروز با حضور مسئولان قرارگاه خاتم الانبیاء و خانواده‌های شهدا و جانبازان فاطمیون در قم برگزار شد.

 این یادواره با هدف گرامیداشت شهدای فاطمیون جبهه‌ مقاومت و قدردانی از ۵۰۰ خانواده شهید و جانباز فاطمیون برگزار شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء که سخنران ویژه این مراسم بود با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ گفت: انقلاب اسلامی در مسیر انقلاب پیامبر اکرم (ص) بود که با ایستادگی و مقاومت مردم به رهبری امام خمینی به پیروزی رسید.

سعید محمد نقش رزمندگان و مجاهدان فاطمیون در سال‌های دفاع از حریم اهل بیت را بسیار مهم و تاثیرگذار برشمرد و افزود: فاطمیون از ابتدای شکل گیری داعش و حمله به حریم اهل بیت در سوریه از اولین سربازان و مجاهدینی بودند که با قدرت در جبهه‌ی مقاومت حاضر شدند و بدون مرز و با مجاهدت از حریم اهل بیت دفاع کردند و مسیری روشن رو به ارمغان آوردند.

او با اشاره به نقشه‌ی شوم اسراییل و آمریکا گفت: این دو به دنبال این بودند تا انقلاب و اسلام را به دست خود مسلمانان نابود کنند که این نقشه با هوشیاری و وحدت جبهه‌ی مقاومت و رهبری هوشمندانه‌ رهبر معظم انقلاب به شکست رسید و به زودی به گفته‌ مقام معظم رهبری طرح آمریکایی معامله قرن قبل از مردن ترامپ خواهد مرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا جامعه‌ی اسلام را مدیون صبر و مقاومت خانواده‌ی شهدا و جانبازان فاطمیون دانست و گفت: رزمندگان شما در مقابل دشمن ایستادند و با شهادت خود توانستند مسیر نابودی اسرائیل را هموار کنند و ما مدیون و قدردان همه‌ شما خانواده‌های مجاهدان و مدافعان هستیم.

او با اشاره به اینکه سپاه خدمتگزار خانواده‌های فاطمیون است گفت: برای اشتغال و تهیه‌ی مسکن خانواده‌های فاطمیون برنامه ریزی‌هایی با سپاه استان و شهرداری صورت خواهد گرفت تا خدمتی کوچک به خانواده‌هایی که مشکلات معیشتی و مسکن دارند صورت گیرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دهقانی نماینده، ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با مهم دانستن مسیر شهادت، مقاومت و جهاد گفت: شهدا و مجاهدان بدون مرز فاطمیون نشان حقانیت و پویایی مسیر شهدا هستند، شهدایی که همه‌ی هستی شان را در مسیر اسلام فدا کردند و برای عزت و عظمت و سعادتمندی جامعه‌ی اسلامی ایستادگی کردند.

نماینده، ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به اینکه شهدای فاطمیون ارزش‌های زیادی را برای جامعه‌ی اسلامی به ارمغان آوردند افزود: جبهه‌ی مقاومت را سال‌های قبل در هشت سال دفاع مقدس دیدیم و در این سال‌ها هم سوریه و عراق مدیون مقاومت رزمندگان مدافع حرم هستیم.

او  با اشاره به دشمنانی که دستشان به خون سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی آلوده شده گفت: دشمنان بدانند با به شهادت رساندن فرماندهان و سربازان و مجاهدان به هیچ هدفی نخواهند رسید چرا که امروز زن و مرد، کوچک و بزرگ در جهان همگی قاسم سلیمانی هستند و با این کار راه مقاومت جهانی شد.

حجت الاسلام والمسلمین دهقانی از اهمیت ایستادگی جبهه‌ی مقاومت گفت و افزود: ما به برکت فرهنگ جهاد و ایستادگی مقاومت خواهیم کرد و انتقام‌ها خواهیم گرفت و دشمن باید منتظر سیلی‌های بعدی جبهه‌ی مقاومت باشد.

تقدیر از خانواده‌های شهدا و جانبازان فاطمیون و وداع با یک شهید گمنام دفاع مقدس از ذیگر برنامه‌های این یادواره بود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله عظیمی رزمنده فاطمیون گروه 49
۱۹:۵۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
مابچه های فاطمییون به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای وبه دستور ایشان وبه یاری خداوند مهربان آمریکا واسراییل راشکست ونابود میکنیم وتااخرایستاده ایم لبیک یا زینب لبیک یا خامنه ای
آخرین اخبار