ماهیگیری سیتی از آب گل آلود بارسلونا؛

منچسترسیتی به دنبال جذب مسی

باشگاه منچسترسیتی تصمیم دارد با استفاده از تنش موجود در باشگاه بارسلونا ستاره آرژانتینی کاتالان‌ها را جذب کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه فوتبال منچسترسیتی تنش پیش آمده بین لیونل مسی و اریک آبیدال مدیر ورزشی "بارسا" را زیر نظر دارند و چنانچه مسی تصمیم به ترک این تیم در تابستان امسال یا ۲۰۲۱ بگیرد، سعی خواهد کرد این ستاره آرژانتینی را جذب کند.

آبیدال به تازگی در مصاحبه‌ای درباره برکناری ارنستو والورده، سرمربی پیشین بارسا، گفت که بازیکنان از او راضی نبودند و زیر نظر او تمام تلاش خود را نکردند. مسی در پاسخ به آبیدال در اینستاگرام خود نوشت که در این شرایط شما باید اسامی آن بازیکنان خاص را ذکر کنید.

طبق گزارش رسانه‌ها، قرارداد مسی ۳۲ ساله گزینه‌ای دارد که به او اجازه می‌دهد تا در پایان فصل به صورت بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند.

نمایندگان سیتی به طور خصوصی اعتراف می‌کنند که جدایی مسی بعید نیست، اما اگر او تصمیم به ترک این باشگاه در تابستان امسال یا پس از پایان قرارداد فعلی اش در سال ۲۰۲۱ بگیرد، علاقه‌مند به جذب او هستند.

سیتی همچنان معتقد است به دلیل روابط خوب مسی با چیکی بگیریستین، مدیر ورزشی، فران سوریانو مدیر اجرایی و پپ گواردیولا سرمربی این تیم، آن‌ها نفر اول خرید مسی خواهند بود.

مسی به همراه بارسلونا ۱۰ عنوان قهرمانی لالیگای اسپانیا را کسب کرده، چهار بار در لیگ قهرمانان اروپا، شش بار در جام حذفی اسپانیا به قهرمانی رسیده است.

این ستاره آرژانتینی بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسا است.


بیشتر بخوانید:

 مطالعات علمی برتری مسی بر رونالدو را اثبات کرد

سورپرایز مسی برای هواداران بارسلونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار