جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش برسر مزار سردار سلیمانی+عکس

امیر سرتیپ دوم خلبان واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شهیدان و سردار سلیمانی ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیر سرتیپ دوم خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز و در آستانه ۱۹ بهمن سالروز نیروی هوایی با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ سپهبد حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: با گذشت چند وقت از شهادت سپهبد سلیمانی شور و حضور مردم در گلزار شهدای کرمان نشان از سخنان رهبر معظم انقلاب دارد که فرمودند "سلیمانی یک مکتب است".

او با بیان اینکه امیدواریم که مردم ما این مکتب را ادامه بدهند گفت: جوانان ما باید به این شهید بزرگوار اقتدا کنند و بدانند که حاج قاسم مختص ما ایرانیان نبود و متعلق به همه مظلومان عالم است.

امیر سرتیپ دوم خلبان واحدی با بیان اینکه دیدن این شور و شور من را متقلب کرد و خداوند این ارزش‌ها را بی‌دلیل به کسی نمی‌دهد افزود: تمام نیرو‌های مسلح به سردار شهید سپهبد سلیمانی اعلام می‌کنند که پرچم شما را روی زمین نمی‌گذارند.

ادای احترام جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش به مقام شامخ شهید سلیمانی + فیلم‌

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار