چهار طرح آبرسانی روستایی در کردستان به بهره‌برداری رسید

همزمان با دهه مبارک فجر چهار طرح آبرسانی روستایی با ۱۱ میلیارد و ۶۶۳ میلیون ریال سرمایه‌گذاری در استان کردستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، صدیق محمدزاده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان گفت: در این ایام طرح آبرسانی به روستای میتو سقز با ۲ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

او با بیان اینکه این طرح در مدت یک سال اجرا شد و با افتتاح آن ۳۵ خانوار با بیش از ۱۵۷ نفر از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند، افزود: این پروژه شامل سه دهنه چشمه، دبی یک لیتر بر ثانیه، یک باب مخزن ذخیره به حجم ۳۰ مترمکعب، ۳.۲ کیلومتر خط انتقال و ۲.۴ کیلومتر شبکه است.

محمدزاده اضافه کرد: آبرسانی به روستای کانی کبود سقز یکی از طرح‌های افتتاح شده است که در مدت پنج سال اجرا و برای آن سه میلیارد و ۵۳ میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

مدیرعامل شرکت آبفار کردستان با اشاره به اینکه با اجرای این طرح ۳۵ خانوار و بیش از ۲۳۹ نفر از آب بهداشتی بهره‌مند می‌شوند، گفت: ۲ حلقه چاه، دبی یک لیتر بر ثانیه، یک باب ایستگاه پمپاژ، یک باب مخزن ذخیره به حجم ۱۰۰ مترمکعب، ۱.۱ کیلومتر خط انتقال و ۲.۸ کیلومتر شبکه از مشخصات فنی این طرح است.

محمدزاده به افتتاح طرح آبرسانی به روستای کیوله بانه با سه میلیارد ریال اعتبار اشاره کرد و یادآور شد: این طرح در مدت سه سال اجرا شد و شامل یک دهنه چشمه، نیم لیتر دبی بر ثانیه، یک باب مخزن ذخیره به حجم ۳۰ مترمکعب، ۲ کیلومتر خط انتقال، ۱.۴۵ کیلومتر شبکه بوده و ۴۵ خانوار با بیش از ۲۰۲ نفر از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

او با بیان اینکه در دهه فجر طرح آبرسانی به روستای بژی بانه با سه میلیارد ریال هزینه به بهره‌برداری می‌رسد، تاکید کرد: ۵۹ خانوار در این روستا با بیش از ۲۶۶ نفر از آب سالم بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان گفت: مشخصات این طرح شامل یک دهنه چشمه، دبی ۶ دهم لیتر بر ثانیه، یک باب مخزن ذخیره به حجم ۵۰ مترمکعب، ۲.۱ کیلومتر خط انتقال، ۱.۷ کیلومتر شبکه بوده و در مدت سه سال اجرا شده است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: دهه فجر ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.