ایجاد حس ناامیدی در میان مردم مهم‌ترین راهبرد دشمن است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: دشمن امروز به دنبال ایجاد حس ناامیدی در میان مردم است و باید برای مقابله با این تلاش‌ها به بیان دستاوردها و پیشرفت‌های نظام اسلامی بپرداریم.

ایجاد حس ناامیدی در میان مردم مهم‌ترین راهبرد دشمن استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: تمام دستاورد‌ها و پیشرفت‌هایی که امروز شاهد آن هستیم، در سایه نظام اسلامی و حکومت جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی، افزود: بیان پیشرفت‌ها و دستاورد‌های پس از انقلاب اسلامی و مقایسه آن با دوران پیش از انقلاب وظیفه سخنرانان و کارشناسان است و باید این امر در منابر و تریبون‌ها ارائه شود.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، با اشاره به سرعت قابل توجه پیشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: آمریکا و دشمنان نظام اسلامی در تلاش هستند تا در مورد وضعیت کشور سیاهنمایی کرده و مردم را نسبت به اوضاع موجود ناامید کنند.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید بر لزوم حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: مراسم راهپیمایی سال جاری بسیار حائز اهمیت است و بابد در این حوزه با قدرت وارد شویم.

حجت‌الاسلام قریشی، ابراز داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام خواهد بود.

وی، با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات نیز ابراز داشت: حضور و انتخاب اصلح برای آینده کشور و مجلس آینده باید در راس توجه مردم باشد.

امام جمعه ارومیه، گفت: حضور پرشور مردم در صحنه موجب تامین امنیت بوده و پیام اقتدار و‌همدلی در کشور را به جهانیان نشان می‌دهد.

وی، در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: اگر به دنبال پیشرفت و برطرف کردن مشکلات خود و کشورمان هستیم باید افرادی که توانایی مدیریت و برطرف کردن مشکلات را دارند، انتخاب کنیم.

انتهای پیام/ظ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.