امام جمعه خر مشهر؛

مردم ما تکلیف خود را به خوبی میدانند و به نحوه شایسته آن را به جا می آورند

امام جمعه خر مشهرگفت: مردم ما تکلیف خود را به خوبی میدانند و به نحوه شایسته آن را به جا می آورند ،فریاد مرگ برآمریکا در راهپیمایی ۲۲ بهمن رسا تر خواهد بود .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام عادلپور امام جمعه خر مشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت : به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین مراسم تکریم  مادران و همسران شهدا را برگزار خواهیم کرد .

او در آستانه یوم الله ، ۲۲ بهمن افزود : مردم ما تکلیف خود را به خوبی میدانند و به نحوه شایسته آن  را به جا می آورند که امسال به حرمت خون شهید حاج قاسم سلیمانی فریاد مرگ برآمریکا در راهپیمایی ۲۲ بهمن  رسا تر خواهد بود .  

امام جمعه خر مشهر با اشاره به سخنان  مقام معظم رهبری در خصوص معامله قرن ادامه داد:  فلسطین متعلق به جهان اسلام و خود فلسطینی هاست ؛ حال علی رغم  میل دشمنان فلسطین بر سر زبان آزادی خواهان است .

 محمد جواد عادلپور با بیان اینکه  دشمنان بیشتر از هرچیزی از حضور  حماسی مردم  هراس دارند گفت : نظام جمهوری اسلامی به اسلام و ملت ما حیات دوباره بخشید . حال ما با شرکت در انتخابات باید آبروی نظام و انقلاب را حفظ کنیم . چرا که چشم  جبهه مقاومت به ملت اسوه ماست . 

او در ادامه تصریح کرد : مشکلاتمان را با حضور در صندوق های رای حل کنیم چرا که یکی از مولفه های قدرت مجلس شورای اسلامی است ،ما سالم ترین  انتخابات را دارا هستیم چرا که اصل این انتخابات برپای مردم سلاری و به دست مردم  است

 امام جمعه خرمشهر  تاکید کرد : آن هایی که به وسیله انتخابات به قدرت میرسند و علامت سوال های عجیبی در مورد انتخابات ایجاد میکند ، بازیگران جریان های سیاسی هستند؛ اگر وقایع سال ۸۸ را  مرور کنیم متوجه آسیب های ناشی از این جریان ها  میشویم ، باید مراقب باشیم .

 او خطاب به کاندیدها  گفت :  نامزدها و پیروانان آنان  ، از تهمت و تخریب و برچسب زدن به شورای نگهبان خودداری کنید .

 امام جمعه خرمشهر با اشاره به اینکه  انتخابات آگاهانه آفت دارد افزود :  در همه چیز آفت وجود دارد . آفت انتخابات آگاهانه تعصب است . تعصب قومیتی ، نژادی و‌... همه مانع هستند . ملاک نباید حزب و جریان باشد بلکه همه باید برای انتخاب فرد اصلح تلاش کنیم .

  عادلپور اظهار داشت : دشمنان تمام قوای خود را با سیاهنمایی و فشار های گوناگون به کار بستند  تا حضور پرشور مردم در انتخابات را نبیند .

او،   مومن  ، انقلاب ، آگاه و پرچم دار عدالت بودن را  از ویژگی های یک نماینده خوب خواند و ادامه داد  :  برای یک  نماینده مومن  ملاک،  التزام عمل به شریعت است ، باید به نوسانات گذشته در عملکرد کاندید ها  دقت و توجه کرد ؛ پایبندی  و وفاداری به قانون از نشانه  های یک کاندید و نماینده انقلابی است . 

او در پایان از اقدامات عمرانی سازمان اروند نیز تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.