موفقیت شگفت‌آور عنوان Rainbow Six Siege

بازی محبوب Rainbow Six Siege توانست تا در اواخر سال ۲۰۱۹ تعداد کاربران فعال خود را به بیش از ۵۵ میلیون نفر برساند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌آید که بازی تیراندازی تکنیکی اول شخص شرکت یوبیسافت همچنان رو به رشد است. عنوان Rainbow Six Siege حالا موفق به جذب بیش از ۵۵ میلیون کاربر شده است. در گزارش مالی سه ماه شرکت یوبیسافت این شاخصه نمایان شد که عنوان Rainbow Six Siege توانسته به یک نقطه عطف مهم دست یابد. گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که این بازی از کاربران فعال زیادی به صورت ماهانه برخوردار بوده و توانسته این ارقام را در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ به اوج خود برساند. همچنین با افزایش میزان کاربران، فروش بسته‌های الحاقی و خرید وسایل قابل استفاده در بازی نیز به اندازه قابل توجه‌ای افزایش یافته است.

غلبه کردن بر نظرات منفی منتقدین

این امر دیگر برای تمامی منتقدان به اندازه روز روشن است که انتقادات و تحلیلات منفی انجام شده بر روی این عنوان در زمان انتشار بازی نتوانسته و نمی‌تواند جلوی رشد و هجوم طرفداران این سبک را بگیرد. در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۹ شرکت یوبیسافت اعلام کرد که آن‌ها به ۵۰ میلیون کاربر فعال رسیده‌اند. این یعنی تنها چند ماه طول کشید که این شرکت ۵ میلیون کاربر دیگر را به خود جذب کند. گفتنی است که این عنوان تقریبا به کلی با آنچه در ابتدا منتشر شده بود تفاوت دارد. این بازی حالا تعداد بسیاری قابلیت متفاوت با پشتیبانی قوی و یک اجتماع سر زنده دارد.

موفقیت شگفت‌آور عنوان Rainbow Six Siege

در یک مصاحبه که با کارگردان پروژه این بازی، وی یوو، صورت گرفت این شخص اعلام کرد که شرکت یوبیسافت یک برنامه بیش از ده ساله برای این عنوان در نظر دارد و می‌خواهد بیش از صد اوپراتور را به سرور‌های این بازی اختصاص دهد. گفتنی است که پس از گذشت چهار سال بعضی از منتقدان حالا معتقدند این بازی بهترین عنوان تیراندازی اول شخص حال حاضر صنعت بازی است. علت این عقیده وجود تعداد زیادی از کارکتر‌ها با قابلیت‌های متفاوت است که بازی را زنده نگه می‌دارد. گفتنی است که این بازی بر روی کامپیوتر‌های خانگی، کنسول پلی استیشن ۴، ایکس باکس ۱ در دسترس قرار دارد.


بیشتر بخوانید: بیشترین فروش ماه نوامبر PS4 به بازی Call of Duty Modern Warfare تعلق گرفت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار