احتمال عرضه نسخه جدیدی از مجموعه Far Cry

یکی از خبرنگاران مطرح در صفحه توییتر خود اعلام کرد که یوبیسافت قصد دارد در سال مالی آینده خود نسخه‌ای جدیداز دو مجموعه Far Cry و Assassin's Creed روانه بازار کند.

احتمال عرضه نسخه جدیدی از مجموعه Far Cryبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سوبیسافت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده عناوین رایانه‌ای است که عناوین بسیار بزرگی مثل Watch Dogs و  Assassin's Creed را روانه بازار کرده است و با عرضه نسخه‌های جدید از این دو مجموعه دائما سود بالایی را بدست می‌آورد. چند وقت پیش شرکت یوبیسافت گزارش مالی جدید خود را در فضای مجازی منتشر کرد که این بر اساس این گزارش قرار است سال مالی جدید یوبیسافت از اول ماه آوریل آغاز شودو تا مارس سال آینده ادامه داشته باشد؛ اما موضوع بسیار مهمی که در گزارش جدید یوبیسافت به آن اشاره شد عرضه پنج بازی جدید در این بازه زمانی است.

در حال حاضر می‌دانیم قرار است سه تا از این بازی‌ها Watch Dogs: Legion، Gods and Monsters و Rainbow Six Quarantine باشند اما تا الان دو عنوان دیگر از بازی‌های آینده یوبیسافت مجهول بودند و کسی خبر نداشت که این دو بازی قرار است عنوانی کاملا جدید باشد یا عنوانی جدید از مجموعه‌های قدیمی یوبیسافت باشد.

احتمال عرضه نسخه جدیدی از مجموعه Far Cry

اما به تازگی یکی از خبرنگاران بسیار مطرح جهان در حوزه بازی‌های رایانه‌ای با انتشار پستی در پاسخ به توییت یوبیسافت که به گزارش مالی این شرکت مربوط می‌شود اعلام کرد که دو عنوان مجهولی که یوبیسافت در آینده قصد دارد آن‌ها را عرضه کند نسخه‌های جدیدی از دو بازی Far Cry و Assassin's Creed خواهد بود.


بیشتر بخوانید: مشخصات هدست VR لنوو اعلام شد


به این ترتیب گیمرها باید منتظر عرضه نسخه ششم از مجموعه Far Cry باشند؛ هرچند ساخت نسخه‌ای جدید از این مجموعه توسط یوبیسافت خیلی هم دور از انتظار نبود چرا که یوبیسافت از فروش این مجموعه تواسنته است سود بسیار چشم‌گیری بدست آورد. با این حال هنوز این خبر توسط یوبیسافت تایید نشده است و باید تا برگزاری مراسم E3 2020 برای مشخص شدن صحت این ادعا منتشر ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار