حدادی: مربی آمریکایی ام مقداری از حقوقش را نگرفته است/ ما به مدیری نیاز داریم تا جو دو و میدانی را آرام کند

پرتابگر المپیکی کشورمان گفت: مک ویلکینز مربی آمریکایی ام یک مقدار از حقوق گذشته اش را طلب دارد.

حدادی: مربی آمریکایی ام مقداری از حقوقش را نگرفته است/ ما به مدیری نیاز داریم تا جو دوو میدانی را آرام کندبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی پرتابگر کشورمان درباره وضعیتش در آستانه المپیک توکیو اظهار کرد: من تمرینات خود را در اردوی کیش  طبق برنامه‌های مک ویلکینز همراه با حسین توکلی و ایگور مازگوف انجام می‌دهم. همچنین  طبق برنامه یک ماه در کیش هستم و بعد از آن به تهران می‌آیم و در صورتی کار‌های مربوط به اردوی برون مرزی  انجام شود  روز ۱۰ اسفندماه (اول مارس) راهی آمریکا می‌شوم تا زیر نظر مربی آمریکایی ام تمرین کنم.  

حدادی درباره اینکه مک ویلکینز مربی آمریکایی اش حقوق سال گذشته خود را دریافت کرده است، گفت: مک ویلکینز یک مقدار از حقوق گذشته اش را طلب دارد و مربیانم حدود  ۴، ۵ ماه است که حقوق نگرفتند. البته با توجه به مشکلاتی که برای انتقال پول وجود دارد من  باید مبلغ قرارداد ویلکینز را به صورت نقدی برای این مربی به آمریکا ببرم. همچنین فدراسیون دوومیدانی به تازگی با حسین توکلی قرارداد بسته است و این قرارداد تا المپیک توکیو است.  

آسیب زیادی به دو و میدانی در ۴ سال گذشته وارد شده است 

او درباره اینکه هنوز تکلیف انتخابات فدراسیون دوو میدانی مشخص نشده است، گفت: هر تصمیمی که وزارت ورزش و جوانان می‌گیرد محترم است و امیدوارم که انتخاب خوبی برای ریاست فدراسیون دو و میدانی صورت بگیرد. آسیب  زیادی در ۴ سال گذشته به دو و میدانی وارد شده و ما حصل آن کسب  ۲ سهمیه المپیک بوده است در صورتی که در دوره قبل ما ۱۰ سهمیه کسب کردیم. به هر حال دو و میدانی ضعیف شده است و امیدوارم اتفاقات خوب برای این رشته ورزشی رخ بدهد.  

دو و میدانی در آرامش به سر می برد 

حدادی درباره اینکه خیلی از دو و میدانی کاران به علت بی توجهی فدراسیون دو و میدانی از این رشته ورزشی خداحافظی کردند، بیان کرد: شاهین مهردلان پرتابگر وزنه تصمیم احساسی گرفته و او قهرمان ارزنده‌ای است و به دو و میدانی بازمی گردد. به هر حال دو و میدانی در  ۴ سال گذشته لطمه زیادی خورده است و ما به مدیری نیاز داریم که جو  را آرام کند و عرب و معتمدی به خوبی کار می‌کنند و در حال حاضر فضای دو و  میدانی در آرامش به سر می‌برد و متشنج نیست.  

او بیان کرد: اگر قرار است که انتخابات  دوو میدانی قبل از المپیک برگزار شود بهتر است فردی با سابقه ورزشی رئیس فدراسیون دو و میدانی شود و مدیریت این فدراسیون را درست کند. من از وزارت ورزش درخواست دارم که فردی که جو دو و میدانی را متشنج می‌کند نگذارد که رئیس فدراسیون شود چرا که در المپیک موفق نمی‌شویم. افرادی که سابقه فعالیت در دو و میدانی دارند برای این رشته ورزشی استفاده شوند.


بیشتر بخوانید: حدادی: ارزش قهرمان با حقوق اندک پایین می‌آید/ اعضای صندوق حمایت از قهرمانان نمایش تبلیغاتی راه انداخته اند


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار