پیشنهاد حدادی به صندوق حمایت از قهرمانان

پرتابگر المپیکی کشورمان پیشنهاد جدیدی را برای پرداخت حقوقش توسط صندوق حمایت از قهرمانان داده است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی پرتابگر المپیکی کشورمان برای دومین بار اردوی خود را در کیش بر پا کرده است تا آماده المپیک ۲۰۲۰ توکیو شود. او بار دیگر به مبلغ واریزی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان که حدود یک میلیون و سی هزار تومان است واکنش نشان داده است.

حدادی در اینستاگرام خود نوشت: «واریزی داریم چه واریزی. صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان مثل ماه قبل زحمت کشید و حقوق ما را ریخت به حساب، آقای رئیس ماه قبل هم استوری کردم گفتم من خیلی مدال دارم این مبلغ اگه راه داره زیادش کنید از اداره شما زنگ زدن گفتن آقا چیزی نذارید تو اینستا ما پیگیری می‌کنیم.

حقوق که درست نمی‌دید ورزشکاران را هم که میان صندوق هزار جور دورشون می‌زنید، که کاراشون رو انجام ندید و ... برادر عزیز این صندوق جایی که افرادی که در آن عضو هستن بار‌ها و بار‌ها پرچم ایران عزیزمان را بالا بردن، بار‌ها و بار‌ها مردم این سرزمین را شاد کردن و باعث سرافرازی این مملکت شدن. خواهش من این است که این حقوق من را از این پس به ۲ جوان یا نوجوان به عنوان کمک هزینه پرداخت کنید، ممنون می‌شم دیگه این مبلغ به حساب من واریز نشود، چون واقعا اذیت می‌شوم.»


بیشتر بخوانید: کنایه احسان حدادی به صندوق حمایت از قهرمانان


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار