قاسمی: من با حمایت مسئولان سهمیه المپیک را کسب می‌کنم

دونده سرعتی کشورمان گفت: اگر حمایت خوبی از من صورت بگیرد می‌توانم رکورد ورودی المپیک را کسب کنم.

قاسمی: من با حمایت مسئولان سهمیه المپیک را کسب می‌کنمرضا قاسمی دونده سرعتی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضورش در  ترکیب تیم ملی دوومیدانی برای مسابقات داخل سالن آسیا در چین اظهار کرد: من فقط ۴ ثانیه با حد نصاب فدراسیون دوومیدانی فاصله داشتم. برای کسب  سهمیه جهانی هم فقط ۶ ثانیه کم دارم به همین دلیل مسئولان تصمیم گرفتند که من را به تیم ملی دعوت کنند. به هر حال خیلی خوشحالم که به تیم ملی راه یافتم و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد مسئولان را بدهم.  

قاسمی درباره وضعیتش برای مسابقات داخل سالن آسیا در چین، گفت: به نظرم رکورد قابل قبولی در مسابقات داخل سالن ثبت کردم. در ۵ دوره‌ای که در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت کردم ۴ دوره قهرمان و یک دوره هم رتبه چهارم را کسب کردم. این ششمین دوره‌ای است که در مسابقات شرکت می‌کنم و امیدوارم بتوانم نتیجه خوبی ثبت کنم. به نظرم ما می‌توانیم در ماده‌های پرتاب وزنه و ۶۰ متر آقایان و بانوان نتایج خوبی در مسابقات داخل سالن آسیا بگیریم.  

دونده سرعتی کشورمان درباره اینکه وضعیت دوومیدانی را چطور ارزیابی می‌کند، بیان کرد: دوومیدانی در شرایط سختی به سر می‌برد و بودجه فدراسیون دوومیدانی با این همه هزینه بسیار کم است. در دوومیدانی ۱۴۴ مدال در المپیک توزیع می‌شود که تاکنون ما ۲ سهمیه المپیک گرفتیم.

او درباره اینکه برنامه‌های خود را به فدراسیون دوومیدانی ارائه کرده است یا خیر، گفت: من بعد از مسابقات قهرمانی آسیا به فدراسیون دوومیدانی می‌روم تا برنامه‌های خود را ارائه بدهم. اگر من بتوانم در مسابقات داخل سالن آسیا رکورد ۶.۶۳ را بزنم در آن صورت ورودی جهانی را کسب می‌کنم. برای کسب سهمیه المپیک هم باید زیر ۱۰.۵ ثانیه رکورد بزنم تا مجوز حضور در این مسابقات را کسب کنم.


بیشتر بخوانید: قاسمی: نصف بودجه فدراسیون دو و میدانی صرف حدادی و تفتیان می‌شود


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار