افتتاح ۲ طرح آموزشی - درمانی با حضور وزیر بهداشت در ساری

ساختمان‌های پیراپزشکی و فناوری‌های نوین پزشکی با حضور وزیر بهداشت امروز در ساری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی ، صبح امروز شنبه ۱۹ دی ماه ساختمان‌های پیراپزشکی و فناوری‌های نوین پزشکی را در دانشگاه پیامبر اعظم ساری افتتاح کرد.

مرکز الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با  ۴۰۰ متر مربع مساحت و ۲۰ میلیارد ریال هزینه با حضور آقای نمکی در دانشگاه پیامبر اعظم ساری به بهره برداری رسید.

احداث ساختمان جدید دانشکده های پیراپزشکی و فناوری های نوین پزشکی در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم از سال ۱۳۹۴ در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۳۸۰ متر مربع در چهار طبقه آغاز  و تاکنون برای تکمیل و تجهیز این طرح ۲۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی هزینه شد.

فضاهای آموزشی این ساختمان شامل کتابخانه ، کلاس های آموزشی، سالن های آزمایشگاه، پراتیک، فناوری اطلاعات سلامت، رادیولوژی و بینایی‌سنجی است.

دانشکده فناوری های نوین پزشکی از سال ۱۳۹۶ با پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی فعالیت آموزشی و پژوهشی خود را آغاز کرده است.

 
وزیر بهداشت برای بازدید و افتتاح چند طرح  وارد استان مازندران شد و قرار است در ادامه سفر درمانگاه بیمارستان رازی قائم‌شهر، کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی امید بابل، بخش‌های جدید بیمارستان روحانی بابل و چندین مرکز بهداشتی در دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل به بهره‌برداری برسد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.