شریف خانی گفت:موضوع انیمیشن با محوریت زندگی و سیره اخلاقی شهید سپهبد قاسم سلیمانی نور امید و نشاط را به دل‌های برگزارکنندگان آن تاباند، زیرا نام ایشان مایه برکت هر رویدادی است.

نام شهید سلیمانی مایه برکت هر رویدادی است /به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی معاونت فضای مجازی رسانه ملی، نخستین رویداد رقابتی تولید انیمیشن به همت معاونت فضای مجازی صدا و سیما، شبکه کودک، شتاب دهنده رضوان و مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در باشگاه کسب و کار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف از روز سه‌شنبه ۱۵ بهمن‌ماه آغاز و تا جمعه ۱۸ بهمن‌ماه با محوریت زندگی و سیره اخلاقی شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزارشد.

این رویداد با حضور هنرمندان ۱۵ استان کشور و شرکت ۹۴ انیمیشن‌ساز در قالب ۲۵ تیم برپا شد و این تیم‌ها در یک ماراتن ۷۲ ساعته، نسبت به تولید انیمیشن‌های کوتاه با محوریت زندگی و سیره اخلاقی شهید سپهبد قاسم سلیمانی اقدام کردند.

معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما اظهار کرد:موضوع انیمیشن با محوریت زندگی و سیره اخلاقی شهید سپهبد قاسم سلیمانی نور امید و نشاط را به دل‌های برگزارکنندگان آن تاباند، زیرا نام شهید حاج قاسم سلیمانی مایه برکت هر رویدادی است.

محمدشریف خانی در مراسم اختتامیه نخستین رویداد رقابتی تولید انیمیشن گفت: تمام کسانی که در این رویداد نقش آفرینی کرده اند، برنده اند، زیرا با همت تمام آن‌ها این رویداد شکل گرفت.

معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما با اشاره به ماموریت‌های این معاونت افزود: خوشبختانه معاونت فضای مجازی در تمام استان‌های کشور نمایندگی دارد و بنده از شما تولیدکنندگان آثار این رویداد دعوت می‌کنم برای تولید آثار پویانمایی با مراکز استانی همکاری کنید.

مراسم پایانی با حضور محمدشریف خانی معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما، حجت‌الله ناظری مدیر حوزه هنری کودک و نوجوان، محمدرحیم لیوانی رئیس مرکز صبا، سردار حسین اکبری معاون فرهنگی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار و جمعی از هنرمندان و برگزیدگان تقدیر شدند.

به هانیه محمدرضایی برای اثر «حسین پسر غلامحسین»، گروه لاجورد برای اثر «عقیق»، گروه سجا برای اثر«انیمیشن مسیر» دیپلم افتخار و یک میلیون تومان پول نقد اهدا شد.

مرکز صبا در بخش تولیدی از ۴ اثر «انگشتراجابت»، «بزرگ قلب کوچک»، «نشان ذوالفقار» و «پیمان» حمایت خواهد کرد.

در بخش رویداد و انیمیشن، برگزیده اول «پیمان»، برگزیده دوم «نشان ذوالفقار» و برگزیده سوم «آمرلی» برای گروه انتقام جویان انتخاب شدند.تولیدات برتر که انیمیشن‌هایی با زمان یک تا سه دقیقه است، از طریق رسانه ملی پخش می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار