اینچه‌درگاهی: برخی در ژیمناستیک شیطنت می‌کنند

رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: عده‌ای  با تمام توان حاشیه سازی می‌کنند، اما قصد پاسخگو به آن‌ها را نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا اینچه درگاهی، رئيس فدراسيون ژيمناستيک در پایان مجمع عمومی سالانه اين فدراسیون اظهار داشت: حواشی همه جا وجود دارد. در ماه‌های گذشته، عده‌ای  با تمام توان حاشیه سازی کردند. ما می‌خواستیم که وارد این موضوع نشویم و بسیاری از صحبت‌هایی هم که مطرح می‌شد را بدون جواب گذاشتیم. 

اینچه درگاهی ادامه داد: ورود ما به حاشیه یعنی خروج از متن ژیمناستیک. امیدوارم در زمان باقی مانده دوران مدیریتم در فدراسیون این رویه ادامه داشته باشد. مشکل خاصی وجود ندارد و برخی از انتقادات به خاطر شیطنت‌ها بوده است. مورد خاصی که مزاحم فدراسیون باشد، وجود ندارد.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره انتخاب دبیر این فدراسیون گفت: اجازه بدهید درباره اين موضوع وزارت ورزش تصمیم نهایی را بگیرد و در این موضوع ما وزارت را همراهی می‌کنیم. دبیر، رئیس، خزانه دار و دیگر اعضای مجمع متعلق به وزارت ورزش هستند.


بيشتر بخوانيد: خزانه دار فدراسیون ژیمناستیک استعفا کرد


اینچه درگاهی در مورد شرایط کسب سهمیه سعیدرضا کیخواه در المپیک بیان کرد: در ابتدا به این اندازه خودمان را جدی نگرفته بودیم که بخواهیم برای المپیک برنامه ریزی داشته باشیم. با وجود اینکه در ابتدا شانس اندکی برای حضور در المپیک داشتیم، اما برنامه ریزی خودمان را انجام دادیم و نتایج خوبی هم به دست آوردیم و در کنار کیخواه ۲ قهرمان دیگر هم شانس حضور در المپیک را دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار