بسیج امکانات برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند

استاندار البرز گفت: تمامی امکانات، تجهیزات و لوازم برگزاری انتخابات در البرز فراهم است.

عزیزالله شهبازی ، استاندار البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت:  تمامی امکانات، تجهیزات و لوازم برگزاری انتخابات در البرز فراهم است.

شهبازی افزود: بر این اساس با وجود امکانات، نیروی انسانی آموزش دیده و مردم البرز آمادگی کامل را برای برگزاری انتخاباتی در شان جمهوری اسلامی، داریم.

او با بیان اینکه حوزه های انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد، ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان را در البرز داریم، گفت: از این  حوزه ها مجموعا ۳ نماینده از البرز وارد مجلس شورای اسلامی می شوند.

نماینده عالی دولت در استان افزود: کاربران رایانه در این سایت حاضر می شوند و طبق روال، فرآیند انتخابات طی می شود که وزیر کشور و مسئولان مربوطه روند امور را رصد می کنند.

شهبازی گفت: تاکنون قوانین توسط مسئولان برگزاری انتخابات و داوطلبان رعایت شده و خللی در امور ایجاد نشده است.

استاندار البرز افزود: نامه ای از وزارت کشور مبنی بر تبیین قانون شفافیت منابع مالی انتخابات ابلاغ شده و فرمانداران در حوزه انتخابیه خود از داوطلبان بخواهند که هر چه سریع تر مسئولان مالی و حساب های خود را معرفی کنند تا در سامانه جامع مربوطه وارد شود.

او با بیان اینکه از مردم هوشمند البرز بعنوان ایران کوچک انتظار می رود که پرشورتر از همیشه پای صندوق های رای در ۲ اسفندماه امسال حضور پیدا کنند گفت : این مشارکت تاثیر بسزایی در آینده فرزندان ما و میهن اسلامی خواهد داشت.

استاندار البرز افزود: بیش از ۲۳ هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات هستند و کار بزرگی است که برای آن تدارک لازم دیده شده است.

شهبازی گفت: ۸ صبح روز ۲ اسفندماه باید صندوق ها فعال باشند و بر این باور هستیم که باید جزو اولین استان هایی باشیم که نتایج انتخابات را اعلام می کند.

انتهای پیام / خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.