توقف شهدای قشقایی در لیگ دسته یک

شهدای قشقایی از تیم رده چهارمی نود ارومیه یک امتیاز گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۳ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۴ امروز تیم‌های شهدای قشقایی شیراز و نود ارومیه در ورزشگاه حافظیه به مصاف هم رفتند که در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دوتیم ثمری نداشت و نتیجه کار تساوی صفر -صفر بود.

رشید طهماسبی و شاگردانش در تیم شهدای قشقایی با این تساوی و کسب ۲۸ امتیاز، در رده دهم جدول رده بندی رقابت‌ها باقیماندند. شهدای قشقایی شیراز در هفته ۲۴ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، یکشنبه ۲۷ بهمن دیداری دشوار با بادران تهران پیش رو دارد.

بیاتلو سرمربی نود ارومیه در خصوص این بازی گفت: بازی بسیار دشوار بود بهاطر اینکه قشقایی تیم‌های بالای جدول را شکست داده بود، اما با آنالیزی که داشتیم اجازه خلق موقعیت به آن‌ها ندادیم و باید این موضوع را هم اشاره کنیم کیفیت چمن ورزشگاه حافظیه مناسب نبود و اجازه کار تاکتیکی بیشتر را از هر دوتیم گرفته بود.

رشید طهماسبی سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز گفت: در نیمه نخست سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و در نیمه دوم که سعی در خلق موقعیت روی دروازه حریف داشتیم، اما با توجه به شرایط بد چمن حافظیه نتوانستیم بازی دلخواهمان را ارائه کنیم و از مسئولین تیم درخواست کردم از بازی بعد به ورزشگاه شهید دستغیب برویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار