آژیر‌های خطر در جنوب فلسطین اشغالی به صدا درآمدند

آژیر‌های خطر در جنوب فلسطین اشغالی در پی شلیک یک فروند راکت از نوار غزه و اصابت آن به منطقه‌ای غیرمسکونی در یکی از شهرک‌های صهیونیستی به صدا درآمدند.

اصابت موشک از غزه به شهرک های صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند یک فروند راکت که از نوار غزه شلیک شده بود، به منطقه‌ای غیرمسکونی در یکی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین هم مرز با نوار غزه اصابت کرد.

منابع خبری نیز از به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در جنوب فلسطین اشغالی در پی شلیک دست‌کم یک فروند راکت در مناطقی از صحرای «نقب» خبر دادند.


بیشتر بخوانید


ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تایید این خبر، به شلیک دستکم یک فروند راکت از «غزه» به جنوب سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته و از میزان خسارات و تلفات احتمالی اطلاعی در دست نیست.

گفتنی است، درپی رونمایی از طرح به اصطلاح صلح ترامپ، موسوم به معامله قرن، خشم مردم فلسطینی علیه آمریکا بیش از گذشته شده است. ترامپ ضمن نادیده گرفتن قطعنامه‌های پیشین سازمان ملل، اراضی بیشتری از سرزمین‌های فلسطینی را در اختیار صهیونیست‌ها قرار داده است.

فلسطینی‌ها تاکید کردند این توافق هرگز عملی نخواهد شد و اینکه گروه‌های مقاومت با این طرح مقابله خواهند کرد. درپی این طرح، قدس در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌گیرد و بخش‌های شرقی کرانه باختری نیز از سیطره فلسطینی‌ها خارج می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار