معاونت اردویی سپاه استان سمنان:

اعزام دانش آموزان پسر استان به اردوی راهیان نور

سرهنگ پاسدار محمدمهدی اسماعیلی از اعزام هزار دانش آموز پسر استان سمنان در قالب چهار کاروان از ۲۳ بهمن به اردوی راهیان نور خبر داد.

سرهنگ پاسدار محمدمهدی اسماعیلی معاونت اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با اشاره به آغاز اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی استان سمنان از ۲۳ بهمن ماه گفت: اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی پسران در قالب ۴ کاروان که یک کاروان از شهرستان‌های شاهرود، میامی، بیارجمند و بسطام، یک کاروان از دامغان و امیر آباد یک کاروان از سمنان، سرخه و مهدیشهر و یک کاروان از گرمسار و آرادان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

او با بیان اینکه هزار نفر از دانش آموز پسر استان سمنان به اردوی راهیان نور  اعزام می‌شوند افزود: در این اردو دانش آموزان از مناطق عملیاتی فتح المبین، هویزه، اروند، شلمچه و معراج الشهدا اهواز بازدید خواهندکرد.

معاونت اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: برای برگزاری این اردو، ۳ جلسه هماهنگی کمیته پشتیبانی در سطح استان و سه جلسه قرارگاه راهیان نور استانی با هدف برنامه ریزی جهت این اردوی معنوی برگزار شده است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار