شهری از زیر شن‌ها به باغشهر تبدیل شده است

شهردار گنبکی گفت:به میمنت ایام الله دهه فجر ۹۰ میلیارد پروژه در شهر گنبکی اجرا شده شهری که به دلیل محصولات کشاورزی باغشهر است.

سیف الله رنجبران شهردار گنبکی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت:با توجه به اینکه شهرداری گنبکی از شهر‌های نوپا در استان کرمان است، اما با پیگیری‌ها وتلاش فرماندار ومسئولین خدمات ارزنده‌ای در شهر گنبکی انجام شده است.

او با اشاره به اینکه شهرگنبکی به عنوان باغشهر در شرق استان است تصریح کرد: با توجه به اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه نهال کاری ومالچ پاشی در بالا دست شهر گنبکی اکنون در این شهر بهترین وبا کیفیت‌ترین محصولات مرکبات تولید و روانه بازار‌های داخلی وخارجی میشود که این امر این شهر را به باغشهر در استان تبدیل نموده است.

شهردار گنبکی گفت: در این راستا شهرداری اقدام به فعالیت‌های عمرانی در این شهر نموده است که این امر باعث رونق شهر گنبکی گردیده است.

رنجبران افزود: در زمینه فضای سبز در شهر گنبکی بیش از ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است که تا پایان امسال فعالیت‌ها انجام خواهد شد.

او بیان داشت: احداث دایک حفاظتی لایه روبی وساماندهی رودخانه‌ای که از مرکز شهر عبور می‌نماید انجام شده است.

شهردار گنبکی ریگان از پخش ۳۰۰۰ تن آسفالت در قبل از سال خبر داد وگفت: احداث دو پل با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از جمله اقدامات در شهر گنبکی است.

شهردار گنبکی از روشنایی بلواری زیر سازی واحداث دو المان ومیدان بزرگ ورودی شهر گنبکی خبر داد وتصریح کرد: شهر گنبکی آینده درخشانی دارد.

رنجبران بیان داشت: به زودی دو بوستان زیبا در شهر گنبکی احداث خواهد شد تا مردم این شهر از مزایای آن‌ها برخوردار شوند.

شهر گنبکی تا مرکز شهر ریگان ۲۵ کیلومتر فاصله دارد  ریگان تا مرکز استان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار