حضور کمانداران کرمانی در اردوی تیم ملی

مرحله دوم اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی با حضور علی سینا منشاءزاده و زهرا نعمتی نمایندگان کرمانی در کیش در حال برگزاریست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به دنبال کسب سهمیه‌ی بازی‌های پاراالمپیک۲۰۲۰ توکیو از سوی علی سینا منشاءزاده و زهرا نعمتی طی خرداد ماه امسال، این نمایندگان کرمانی به اردوی تیرندازی با کمان جانبازان و معلولین کشور راه پیدا کردند.

مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی دی ماه امسال به میزبانی کیش برگزار شد، مرحله‌ی دوم این اردو نیز با حضور ۶ ورزشکار که ۲ کرمانی را در ترکیب دارد، از ۹ بهمن جاری در جزیره کیش آغاز شده است و تا فردا ۲۱ بهمن ماه ادامه دارد.

مرحله‌ی سوم این اردو هم هم ۴ تا ۲۰ اسفند به میزبانی کیش برگزار می‌شود.

اردونشینان زیر نظر کهتری سرمربی و جبرائیل عبادی مربی، خود را برای مسابقات ۲۰۲۰ توکیو آماده می‌کنند.

علی سینا منشاءزاده، ملی پوش کرمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  این اردو را خوب ارزیابی کرد و با اشاره به اینکه جزیره کیش در ۱۸ کیلومتری کرانه جنوبی کشور در خلیج فارس با برخورداری از امکانات پیشرفته و استاندارد ورزشی از جمله فضا‌های ورزشی سرپوشیده و روباز سالانه میزبان اردو‌های تیمی و مسابقات ورزشی مختلف است، گفت: خوشبختانه تونستیم اردوی خوبی به دلیل آب هوای مناسب و میزبانی خوب کیش داشته باشیم.

او از محمدتقی امیری خراسانی مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش و مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کرمان به واسطه‌ی این میزبانی خوب قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار