استاندار بوشهر:

مردم نقش آفرین اصلی انتخابات هستند

گراوند گفت: قانون اساسی نقش مردم را در اداره جامعه پررنگ دیده و مردم در همه مقاطع انقلاب اسلامی حرف اول و آخر را زده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در جلسه ستاد انتخابات صدا و سیمای مرکز بوشهر، راهبرد اصلی برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را قانون مداری، رعایت اصل بی طرفی، مشارکت حداکثری و انتخاباتی امن و بانشاط و ناامید کننده دشمنان انقلاب اسلامی دانست.

او با اشاره به حضور ۱۰۰ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر بر رعایت کامل اخلاق انتخاباتی داوطلبان، ستاد‌های تبلیغاتی و احزاب و گروه‌های سیاسی آنان تاکید کرد.

استاندار بوشهر به ضرورت نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی مستمر و اثرگذار روند برگزاری انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی اشاره و از برنامه‌های انتخاباتی رسانه‌ها بویژه صدا و سیمای مرکز بوشهر قدردانی کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به ضرورت بیش از پیش انعکاس حضور حماسی و انقلابی مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از همه شهرستا‌های استان بوشهر گفت: دوم اسفند و در یک عملیات ویژه رسانه‌ای روند برگزاری انتخابات از ۱۵ نقطه و از همه شهرستان‌ها بصورت زنده از صدا و سیما پخش می‌شود.

سید حسین ناظر با اشاره به پخش حدود ۵۰ هزار دقیقه برنامه مرتبط با انتخابات و افتخارات ملی در چهل و یک سال انقلاب اسلامی بیان کرد: از این میزان پخش برنامه ۲۷ هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، ۲۰ هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه مکتوب تصویری، سه هزار دقیقه در حوزه‌های خبر، فضای مجازی و شعر و موسیقی در گستره استانی، ملی و فراملی انعکاس می‌یابد.

رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی در استان بوشهر گفت: این فعالیت‌های رسانه‌ای حاصل تلاش یک گروه ۱۵۰ نفره برنامه ساز و فنی و پشتوانه فکری بیش از ۵۰ پرسشگر و افکار سنج اجتماعی، هیات‌های اندیشه ورز دانشگاهی و حوزوی، سازمان‌های مردم نهاد و ستاد‌ها و هیات‌های اجرایی، نظارتی، بازرسی، قضایی و رسانه‌ای استان بوشهر است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.