کشف یک دستگاه بولدوزر سرقتی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف یک دستگاه بولدوزر سرقتی در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

بولدوزر سرقتیبه  گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان گفت: پس از اطلاع پلیس از سرقت یک دستگاه بولدوزر متعلق به یکی از ادارات دولتی در روستا‌های دهستان منصوری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: پلیس در تحقیقات گسترده خود متوجه شد سرقت توسط یک باند ۳ نفره انجام شده که سردسته آن نیز کارگر همین اداره دولتی که بولدوزر متعلق به آن بوده، است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان کرد: مأموران در ادامه تحقیقات خود موفق به شناسایی سردسته باند سرقت که جوانی ۲۶ ساله بود شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

این مقام انتظامی  گفت: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به سرقت بولدوزر که به نظر کارشناسان ارزش آن ۷۰ میلیارد ریال است، اعتراف و عنوان کرد که این کار را با همراهی و همدستی ۲ نفر دیگر انجام داده است.

سردار جاویدان گفت: در این راستا همچنین راننده تریلی نیز که اقدام به حمل بولدوزر کرده بود احضار و در بازجویی‌ها عنوان کرد از سرقتی بودن آن بی اطلاع و قرار بود که بولدوزر را به مناطق مرزی انتقال دهد، اما خودروی وی در سرابله ایلام دچار نقص فنی شده و از ادامه حرکت باز می‌ایستد.

او در پایان با اشاره به کشف بولدوزر سرقتی و معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی، از تلاش برای پیدا کردن ۲ همدست دیگر وی خبر داد.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار