اجرای طرح ‎های عمرانی بقاع متبرکه در میاندورود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندورود افزود: طرح‌های عمرانی در امامزادگان شهرستان میاندورود با کمک اعتبارات اداره کل اوقاف استان و مشارکت‌های مردمی در حال انجام است.

محمود فیاض‌بخش رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندورود در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به اینکه در شهرستان میاندورود ۲۷ امامزاده و ۲۰۰ موقوفه وجود دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۴۹ سند اجاره اولیه تنظیم و ۴۲۵ سند اجاره در این شهرستان تمدید شده است.

او با بیان اینکه سند‌های اجاره برابر نیت واقفان اجرا می‌شود، افزود: در حال حاضر در ۱۰ امامزاده شهرستان میاندورود پروژه‌های عمرانی در حال انجام است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندورود گفت: پروژه‌های عمرانی در امامزادگان شهرستان میاندورود با کمک اعتبارات اداره کل اوقاف استان و مشارکت‌های مردمی در حال انجام است.

او با اشاره به اینکه بخش زائرسرای امامزاده سید حمزه با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل آخر کار را طی می‌کند، ادامه داد: اخیرا مبلغ ۵ میلیون تومان برای تعمیرات داخلی امامزاده عبدالله (ع) سوربن (ولتیر) اختصاص یافت تا فضای داخلی این بقعه متبرکه بهسازی شود.

فیاض بخش از اتمام ساختمان بقعه جدید امامزاده قاسم (ع) زید سفلی خبر داد و گفت: کار‌های عمرانی در امامزاده ابراهیم (ع) اسرم و امامزاده احمد (ع) جامخانه در حال انجام است.

او خواستار تقویت برنامه‌های فرهنگی در امامزادگان شاخص این شهرستان شد و افزود: در حال پیگیری مالکیت زمین امامزاده جمال الدین (ع) ورکلا در قالب تفاهم و کار حقوقی با بنیاد مستضعفان هستیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندورود بر تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف براساس نیاز روز جامعه تاکید کرد و گفت: از وقف در حوزه تامین جهیزیه، کمک هزینه تحصیلی، پژوهشی، علمی و دانشگاهی استقبال می‌کنیم.

او با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر، افزود: غبارروبی گلزار شهدا و امامزادگان شهرستان میاندورود در ایام دهه فجر انجام شد.

فیاض‌بخش از ثبت ۹ وقف جدید انتفاعی در شهرستان میاندورود از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندورود با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از ویژگی‌های خاصی برخوردار است و به همین دلیل باید حضور مردم در آن شکوهمندتر از سال‌های گذشته باشد، گفت: مردم با حضور گسترده و با نشاط خود در این راهپیمایی نشان می‌دهند مردمی منسجم، یکپارچه و دارای وحدت هستند که با قوت و قدرت در مقابل زورگویان و سلطه طلبان می‌ایستند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار